Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är hemma hos min mamma och pappa som har datortrubbel och jag vet inte om jag är rätt kvinna att fixa det :crazy: Deras dator har hux...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Cafer
·
IT & mobiler Tycker min laptop (ca 15 månader gammal) börjar få så himla lätt att bli varm fort, och det är inte lite heller. Det är där på baksidan...
Svar
11
· Visningar
1 671
IT & mobiler Behöver en bok med tips och trix om hur man blir en bra fotograf. Någon som kan tipsa om en bok?
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Terja
·
IT & mobiler Tittar på objektiv och funderar på vad vissa bokstavskombinationer betyder De jag undrar över är AOL ED DG LD
Svar
2
· Visningar
675
Senast: Kuckeliku
·
Hemmet Gaah.. Jag har världens brist på fantasi.. Vill ha nya gardiner i vardagsrummet, har haft samma i princip sedan vi flyttade in (dec...
Svar
2
· Visningar
992
Senast: Sar
·
Hemmet Någon som har några förslag på klätterväxt (krukväxt) som klarar sig utan solljus mer än möjligtvis nån gång ibland? Skulle vilja ha en...
Svar
1
· Visningar
989
Senast: Carolus
·
Fritid Vet ni vart man kan beställa det? Jag menar sånna som brukar sitta bak, längst uppe i tröjan. Där märket på tröjan brukar stå. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 659
IT & mobiler När jag mailar vissa personer så får jag bara ett felmeddelande och E-posten går inte fram. Jag får detta till avar. Vad betyder detta...
Svar
13
· Visningar
1 707
Senast: åke
·
Trädgård & Växter Någon som har förslag på någon vacker blomma att plantera på en grav i nordvästra skåne? Jag är svag för rosor och har fått förslag på...
Svar
2
· Visningar
1 786
Senast: Andorra
·
L
IT & mobiler Håller på att ändra lite i mitt CV och ska skicka en ansökan till ett jobb jag verkligen verkligen vill ha. Det är en erfarenhet att ha...
Svar
13
· Visningar
24 494
Senast: MinIan
·
Fritid Jag har precis fyndat en skinnkappa modell trenchcoat i Tyskland, som jag fick till vrakpris eftersom det var sista exemplaret och jag...
Svar
16
· Visningar
7 938
Senast: Modett
·
IT & mobiler Snart så flyttar jag och har ett beroende: mahjong/taipei. Är det någon som vet en sida där man kan ladda hem mahjong/taipei? Typ från...
Svar
1
· Visningar
1 200
P
Trädgård & Växter Vi håller ju som sagt på att renovera och vi börjar närma oss slutet. Nu ska vi anlägga uppfarten. Det ska enligt våra tankar anläggas...
Svar
9
· Visningar
11 030
Senast: EmelieR
·
Hemmet går det att göra vettigt med en taklutning på 27 grader? Är det nån som har provat? Blir det ruskigt dyrt? Vi har ett väldigt litet...
Svar
6
· Visningar
3 446
Senast: maiagull
·
Trädgård & Växter En ekorre har upptäckt våra jordgubbar och vittjar landet innan vi hinner njuta av bären. Är det någon som har några tips på vad man kan...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Buttercup
·
Hemmet Jag söker en oval spegel med mörk ram och "antik känsla". Vart tusan hittar man dylikt? Jag har letat på loppisar och second hand men...
Svar
8
· Visningar
1 076
M
Hemmet Nån här dom har en jacuzzi? vad kostade det, lägg in bild och berätta :D
Svar
4
· Visningar
5 608
Senast: Sar
·
IT & mobiler Jag river snart av mig håret.... :crazy: Jag har ju köpt mig en D60, och nu vill jag köpa mig ett objektiv. So far so good. Men...
2
Svar
28
· Visningar
2 385
Senast: Prosit
·
M
IT & mobiler Jag har en dvdfilm som jag vill ta ut bilder ifrån (när jag rider). Hur gör jag det?
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Tjôta
·
E
IT & mobiler Jag har precis tagit över en hemsida som ska uppdateras genom att ftp-sidan ligger under Mina nätverksplatser på datorn. Det är en sida...
Svar
2
· Visningar
892
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp