Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

R
IT & mobiler har en logitech quickcam som funkat finfint länge och varit riktigt skarp. Nu när jag kopplar in den igen blir det helt knas och...
Svar
1
· Visningar
1 020
Senast: Rio
·
  • Låst
IT & mobiler Jag blir tokig. I 1-2 års tid har ja alltid haft lite med hubbar. Visst heter det så? Jag vet att man söker hubbar via en "dator-figur"...
Svar
1
· Visningar
790
Senast: Tjôta
·
I
  • Låst
IT & mobiler Jag tänkte att vi kunde nåla den här tråden för att ha en enda tråd där alla kan ställa sina frågor om foto och kamera. Jag och alla...
Svar
17
· Visningar
1 354
Senast: Snurrfian
·
E
IT & mobiler Jag undrar om det går att ändra i tidigare skrivna inlägg? Vad jag har förstått så ska det ju gå, men det funkar bara för mig precis...
Svar
7
· Visningar
873
Senast: Carolus
·
Hemmet Nu är vi i fixartagen och ska slipa vårat gamla furubord och stolar. Vi ska senare måla köket helt vitt och jag gillar shabby chic...
2
Svar
21
· Visningar
2 532
Trädgård & Växter Har fått två fina klematis i present. Har ingen aning om var jag ska göra av dem! Kan jag få lite inspirerande tips från er? Var har ni...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: vippan
·
IT & mobiler Hur mycket vatten tål dom tex? Kan man stå ute och fota när det spöregnar?
Svar
16
· Visningar
2 043
Senast: Madick
·
IT & mobiler Okej kära buke ni måste hjälpa mig! :p Om man har ett word dokument framför sig så trycker man på format. Sedan på bakrund. Och...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: meodeo
·
Hemmet Jag tillhör en av dem som aldrig har brytt mig om att fixa farstukvisten utan den brukar bli belarmad av stövlar, sopor, leksaker osv...
Svar
11
· Visningar
5 820
M
IT & mobiler Helt skumt. När jag sätter igång datorn vill den köra igenom någon inkonsekvenskontroll. Efter det startar den upp och allt verkar...
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Riley
·
IT & mobiler Jag blir helt galen! Msn har alltid funkat att logga in på, men nu helt plötsligt blir jag inte insläppt! Brandväggen är avinstallerad...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: Evergreen
·
A
Fritid Är det någon här som kan förklara för mig hur man gör egna prisrosetter??
Svar
6
· Visningar
8 567
Senast: cili
·
Hemmet Nu har vi äntligen flyttat :D Tog lite bilder när vi bara fått in lite få prylar. Ska ta nya sen när vi packat upp allt, för nu är...
Svar
9
· Visningar
1 317
Senast: cili
·
IT & mobiler Hur avinstallerar man windows? döda datorn helt alltså.
Svar
5
· Visningar
936
Senast: MinIan
·
A
Hemmet Om vi börjar med tanken att det inte är något som egentligen är "rätt" eller "fel", om man nu inte slaviskt följer senaste...
Svar
10
· Visningar
1 273
Senast: NinisE
·
Trädgård & Växter Vår gårdsplan (asfalterad) börjar bli fullständigt invaderad av svartmyror! I varenda spricka har de "utgångar", och de har t.o.m. gjort...
Svar
3
· Visningar
5 613
Senast: BlackRose
·
IT & mobiler Idag blev jag filmad med min mobil när jag rider, eftersom jag ska skicka in till skolan jag ska gå på så min häst får följa med som...
Svar
5
· Visningar
1 026
Senast: Unix
·
IT & mobiler Jag försöker få kontakt med supporten på en sajt som vägrar svara. Nån som har nån idé hur man lyckas med det?
Svar
4
· Visningar
848
Senast: Korven
·
Hemmet Ja, vart hittar man det om man bor i en stad som inte har det bästa utbudet av tyger? Inte ska det vara vilka ankor som helst, utan...
Svar
3
· Visningar
1 306
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Kan inte ändra rubrik, skall ju stå uppiffning! Hej! Har nu äntligen fått en egen lägenhet som fövisso är en bra grej, MEN det...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp