Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Klickade mig in på sida där det låg uppe annons för ett större evenemang. Nu är jag irriterad. Mammor, mostrar, döttrar och kompisar...
2
Svar
24
· Visningar
2 175
Senast: Araminta
·
Tjatter En snabb julklappsfråga. Finns det någon som vet om man kan spela pockemon på en samsung galaxy young 2SM???? Jag har chans att köpa en...
Svar
2
· Visningar
551
Senast: kamomillo
·
Hemmet Ja, vad är det för mekanism som gör en syntetduk antibakteriell? Det är ju i alla fall så de marknadsförs.
Svar
12
· Visningar
1 800
Senast: dender
·
Kropp & Själ Hej Bukeoraklet! Jag har en vän som behöver er hjälp nu! (Jag har fått tillåtelse av henom att fråga här och utlämna de uppgifter jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 398
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag har nu lessnat, min sambo blev för hundra år sen typ utsatt för id kapning där dem åkte runt och beställde Telia abbonemang på massa...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 298
Senast: Julienne
·
Äldre Finns det någon som har ett som funkar? Alltså inte musikhörlurar, utan ett headset/handsfree att prata i. Jag gav upp försöken att...
2
Svar
22
· Visningar
957
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Det tillhör inte vanligheterna att jag ägnar mig åt skönhetsvård i någon större omfattning. Men när jag håller föreläsningar och rider...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
17 317
Senast: Lenis
·
Skola & Jobb Jag har nyss fått antagningsbesked - hade sökt JÖK:en på distans överallt, och har blivit antagen till kursen på Mitt U (100% distans)...
Svar
9
· Visningar
2 921
Senast: Amaranthine
·
Kropp & Själ Vill tipsa om några bra föreläsningar. http://urplay.se/program/198415-ur-samtiden-lyfta-upp-eller-trycka-ner Speciellt Bo Hejlskov är...
Svar
5
· Visningar
862
Senast: MiaMia
·
Äldre Min "käre" fader var så fin att han som vanligt inte kunde racka ner på flickor/kvinnor och våran existens men den här gången gick han...
2
Svar
24
· Visningar
2 428
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb jag har problem med en tidigare arbetsgivare som jag slutade jobba hos för två månader sen och skulle behöva lite tips och råd. Han...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: WBanna
·
Äldre Jag har idag fått ett brev om att det har gjorts en kreditupplysning på mig. Anledningen framgår ju inte, men frågeställaren är en bank...
Svar
13
· Visningar
1 603
Senast: aiquen
·
Hemmet Enkla vita tapeter, Hittar bara en massa med blankt mönster i. Lite mönster ok men helst inte. Hittar man vart någonstans?
Svar
1
· Visningar
411
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Efterlyser erfarenheter! Jag trodde mina järndepåer blivit låga igen när den stora mattheten infunnit sig igen. Trött, tröttare...
2
Svar
35
· Visningar
2 483
Senast: Badger
·
Äldre Dels pga en tråd här, men också för att jag nyligen blev uppringd av en försäljare som ville sälja en tjänst mot ID-kapning som jag...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: starcraft
·
Fritid Jag har alltsedan besöket på Frasses förgäves letat efter någonstans att köpa denna ädla krydda. Personalen på Frasses sa att de...
Svar
5
· Visningar
4 020
Senast: Keb71
·
Hemmet Är det någon här som har inbrottslarm? Är ni nöjda? Vilken leverantör har ni?
Svar
15
· Visningar
956
Senast: sandra87_
·
Äldre Hur farligt är det att köra på tre hjulbultar istället för fyra? En är av på ena framhjulet, vid navet om det nu spelar roll. Jag ska...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 057
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Jag har haft mörklila hår men eftersom toningen inte fäster i utväxten så tänkte jag att jag skulle färga det djuprött för att få en bra...
Svar
7
· Visningar
811
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Har senaste tiden fått så konstig "känsla" i munnen. Känns som jag bränt mig på tungan. När jag stryker tungan mot tänderna så känns det...
Svar
3
· Visningar
2 950
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp