Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag letar (fortfarande) bil, har tittat en del på XC70 men nu finns det en fin (av de skickade bilderna att döma) V70 Awd -14 som inte...
Svar
3
· Visningar
463
Kropp & Själ Vad är sambandet mellan migrän och högt blodtryck? Finns det något? Får man högt blodtryck av migrän? Eller av migränmedicinen? Har hört...
2 3
Svar
56
· Visningar
11 540
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag söker ett par supervarma vinterskor eller vinterkängor och letar tips! Jag tycker det är jättesvårt att hitta skor som förblir...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 417
Senast: avslutat medlemskap
·
Skola & Jobb x/3=5+x/4 Hur räknar man????? Jag vet svaret men inte räknesättet!
Svar
5
· Visningar
449
Kropp & Själ Fyrtioårskrisen slår till, och plötsligt är jag anmäld till ett gym! :nailbiting: Eftersom jag aldrig satt foten på ett undrar jag hur...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: GotAsecret
·
Äldre Idag går en av sveriges största teleoperatörer ut och berättar att de har "förbättrat" sina abbonemang genom att göra det gratis att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 296
Senast: sillysinta
·
Kropp & Själ Jag hjälper en familj som bott i Sverige sedan i somras och som kommer från ett annat EU-land. Äldsta dottern i familjen ska ta...
Svar
1
· Visningar
299
Senast: Inglorion
·
Äldre Igår fick vi ett brev i vår brevlåda (eller fack eller vad det heter. Sånt som sitter i entrén i lägenhetshus) som inte var till oss...
Svar
16
· Visningar
3 077
Senast: Snurrfian
·
Äldre Om man vi ha en riktigt god alkoholfri glögg - EJ sötsliskig - vilken väljer man då?
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: bettysmatte
·
Äldre Alltså, jag har ett par klänningar med bar rygg och jag vill verkligen använda dem, men jag hittar ingen bra bh som funkar. Att gå utan...
2
Svar
35
· Visningar
8 441
Senast: Och_Aye
·
Äldre Costa Rica-resan blev inställd :cry: pga en sexsiffrig restskatt och nu vill jag hitta nåt lite billigare under Sportlovet. Dottern, 16...
Svar
8
· Visningar
625
Äldre Senast jag var i Gbg lyckades jag inte lista ut hur man gör för att betala sin spårvagnsresa. Frågade några resenärer på hållplatsen men...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 048
Senast: honung
·
Tjatter Jag skulle vilja skicka en bild som sedan försvinner. Det är väl en så kallad photobomb? Har kik samt en app som heter photobomb, vad...
Svar
4
· Visningar
14 974
Hemmet Jag har en svart stol i rotting (Ikeas Storsele) på balkongen som jag skulle vilja ha i en ljusare färg (någon slag mild grön färg...
Svar
3
· Visningar
1 215
Senast: Hyacinth
·
Äldre Vad beror det på att vissa färger kan förändra någons utseende så totalt? MIg själv tex jag har ett läppstift i en speciell röd nyans...
Svar
16
· Visningar
1 767
IT & mobiler Hej. Ska ta fram ett textiltryck av företaget logga. Så att det kan sys på jackor, shabrak mm Vet någon vilket format det ska vara i ?
Svar
6
· Visningar
533
Senast: AraSlei
·
Hemmet När jag var o tittade på min lägenhet sa jag till hyresvärden att jag ville ha låset bytt, vilket han sa att jag skulle få. Men nu när...
Svar
10
· Visningar
11 663
IT & mobiler En typ ny dator, max 2 månader. Fungerade felfritt tills idag. Det blev strömavbrott och efter det så funkar den inte som den ska...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: astronaut
·
Fritid Vi har tydligen gjort bort oss i renoveringsivern. Vi har flera telejack varav ett sitter i sovrummet. Den kabeln gick till telejacket i...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet vi bygger hus och har kommit till punkten då vi behöver ta definitiva beslut om hur och var vatten ska komma upp i innerväggar. Jag...
Svar
3
· Visningar
607
Senast: Positron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp