Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag är ganska usel på att umgås, sitter gärna hemma i soffan. Har några vänner som jag tycker jättemycket om, men vi har inte direkt...
Svar
7
· Visningar
856
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Det är glädjande att höra en manlig sportkommentator ta upp det självklara, om det nu ska byggas statyer, var är Pia Sundhages...
2
Svar
26
· Visningar
1 477
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Jag har, bortsett från enstaka gånger, haft en rätt jämn menscykel. Det ligger på en 29-35 dagar, år efter år. Förrförra mensen var 45...
Svar
17
· Visningar
3 496
Senast: Mammas
·
Äldre Någon som kommer ihåg - jag älskade Follyfoot när jag var liten. Min absolut lyckligaste dag i min barndom var när min pappa kom hem med...
Svar
0
· Visningar
331
Senast: lizzie
·
Äldre Kort. SVTs Dold ( http://www.svtplay.se/video/11171365/dold/dold-sasong-2-avsnitt-2 ) har skapat en direktlänk där man kan kolla om ens...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 292
Senast: Jeffery
·
Kropp & Själ Ja tydligen har NASA räknat om lite. Planeterna har flyttat på sig så gamla datum för stjärntecknen ska inte stämma längre. Jag har...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 212
Kropp & Själ När vi nu ändå har femtioelva andra sjukvårdstrådar igång, så kör vi en till... ;) Jag och två av mina avkommor har olika grad av...
2
Svar
39
· Visningar
5 244
Senast: Korven
·
Hemmet Jag har problem med att luckan på kaminen sotas igen extremt fort. Ungefär var tredje dag får jag rengöra luckan om jag vill se elden...
Svar
14
· Visningar
1 667
Senast: tanten
·
Svar
42
· Visningar
2 895
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Jag behöver göra det, bara den ena tokigt nog. Nån som gjort det och kan berätta? Det är nog inte aktuellt att ta bort den, bara jämna...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 440
Äldre En person ska i helgen ha fört över 5000 från annan bank till mitt privatkonto hos Länsförsäkringar. Visst borde pengarna finnas på...
2
Svar
37
· Visningar
4 307
Senast: lil-sis
·
IT & mobiler Är det någon här som är haj på VPS egen server osv? som kan tipsa om bra och helst billigt managed VPS med Cpanel och Softaculous eller...
Svar
0
· Visningar
430
Hemmet Försökte läsa på lite om torktumlare då jag vet att det inte finns någon sådan i huset och det känner vi att vi vill ha. Kondenstumlare...
Svar
15
· Visningar
896
Senast: Karfitsa
·
Tjatter Ja för mig finns det liksom bara ett sätt att säga Bukefalos, men nu hävdar min besserwisser-sambo att jag i tolv år uttalat Buke fel...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 458
Senast: Fenestra
·
  • Låst
Relationer Om du läser detta kan du väl höra av dig, jag och hundarna tycker det börjar bli väl ensamt här på gården! Vi saknar ditt vackra leende...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
17 621
Senast: LenaH
·
Äldre Jag kan inte för mitt liv komma ihåg vad de hette, de där kopiorna vi fick i skolan vi som var skolbarn på 60-, 70- och kanske även...
2
Svar
20
· Visningar
9 711
Senast: Gammeln
·
Skola & Jobb Som rubriken säger kort och rakt; Hur lever man med en liten inkomst? Hur gjorde DU?
2 3
Svar
49
· Visningar
3 990
Senast: starcraft
·
Svar
2 007
· Visningar
53 949
Senast: Klara
·
Kropp & Själ Jag måste fråga om en situation som uppstått vid sex. Jag har alltid haft svårt att komma. Jag är 40 år så har haft sex i 20 år. Jag har...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 115
Senast: bitta
·
Relationer Jag blir så uppretad! När folk inte kan ta till sig när man säger att man inte har råd.T.ex nu sist när ett annat par ville ha med mig...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp