Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Okej, så det ser ut att komma mycket krusbär vid pojkvännens i år, och även om de inte måste plockas, så skulle det ju vara roligt att...
Svar
13
· Visningar
1 067
Senast: Badger
·
Äldre åker till Gotland på söndag, enl prognosen ska det regna mer eller mindre hela nästa vecka... Vad kan man göra på Gotland? Saker som...
Svar
7
· Visningar
1 678
Senast: ekra
·
Hemmet Vart tusan köper man vanliga badkarsproppar som inte kostar 300 kr styck eller som beställs från återförsäljare som vill ha 150 kr i...
Svar
9
· Visningar
3 261
Senast: Luff
·
Relationer Skaffade twitter en dag i veckan för att börja följa lite folk. Tänkte samtidigt att jag skulle börja följa min pojkvän så jag provade... 2
Svar
33
· Visningar
6 000
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Jag sitter och ska skriva källförteckning till en uppsats där jag använt diverse böcker. Problemet är att jag VET att mina böcker inte...
Svar
4
· Visningar
705
Senast: Idas
·
Hemmet En tanke som slagit mig är att det anses vara exklusivare att ha kakel/klinikers i ett badrum. Varför? Varför vill inte alla ha... 2
Svar
25
· Visningar
5 603
Hemmet Huset vi köpte var i dåligt skick målningsmässigt, speciellt på ena sidan där träet har spruckit rejält. Tack och lov inte mycket... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 759
Senast: Magiana
·
Relationer Hej på er. Nu har jag hamnat i en sån tråkig situation som jag inte riktigt kan reda ut på egen hand. :banghead: Så vart är bättre att...
Svar
12
· Visningar
1 627
Kropp & Själ Efter att ha läst artikeln funderar jag på hur ni ser på saken? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23327481.ab Personligen...
Svar
5
· Visningar
631
Äldre Någon som testat något sådan på mobilen/surfplattan? Märkte ni någon skillnad?
Svar
6
· Visningar
504
Hemmet Hur blir man av med denna mus?? Bor i väggen i sovrummet, senaste dagarna har det rasslat och gnagts så en kan tro att det är en hel...
Svar
9
· Visningar
1 355
Senast: Magnum
·
Äldre jag skulle behöva en ny regnjacka! Den bör andas bra och vara vattentät, självklarhet för många av oss konsumenter men tyvärr inte för...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: lady_vip
·
Äldre Maken har varit lite virrig när han plockade in matvarorna i tisdags. Han stoppade färskjäst i skafferiet. De har alltså legat i 2 dygn...
Svar
3
· Visningar
1 450
Senast: ptr
·
Äldre @Texaz Grattis på din födelsedag! :banana::banana::banana::banana: Hoppas att du haft en bra dag! Kraaaam *Jenny *
Svar
5
· Visningar
372
Senast: Nezrine
·
IT & mobiler Hej! Behöver lite hjälp av er foto kunniga härinne. Har en Canon 1100D som jag nu haft i några åt och känner att jag vill byta upp mig...
Svar
4
· Visningar
575
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Idag när jag var i stallet blev jag biten av någonting otrevligt. Men vad vet jag inte. Inte heller hur jag ska lindra besvären. Bettet... 2 3
Svar
40
· Visningar
11 915
Senast: Lighter
·
Kropp & Själ Såg idag dokumentären The Nightmare, eller ja, första halvtimmen av den. Det kändes som att den handlade om nåt helt annat än...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Jag behöver nyskapa bilder (antar jag) eftersom de nuvarande är i för låg upplösning, för små bilder för att jag ska kunna använda dem...
Svar
11
· Visningar
600
Senast: Rimfaxe
·
Äldre En bekant har hastigt, oväntat och chockartat gått bort. Levde själv och det är ett minderårigt barn som kommer att ärva rubbet då... 2
Svar
30
· Visningar
2 770
Senast: svea
·
Äldre Under första besöket på psykiatrin fick jag göra ett bevakat urinprov. Är detta något som man sedan gör vid varje besök eller räcker det...
Svar
4
· Visningar
1 666
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka