Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Mitt gamla jobb har betalat ut lön till mig efter att mitt kontrakt avslutades. Jag har kontaktat dem och de säger att det blivit ett...
Svar
19
· Visningar
1 748
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Har ni hittat någon favorit? Jag har jobbat som en galning hela sommaren så jag har inte hunnit lyssna men tänker göra det på nätet... 2
Svar
39
· Visningar
2 225
Senast: Amk
·
Äldre Jag har ett tag nu varit sugen på vit choklad. (Ja, jo, jag vet att det inte är choklad på riktigt ;) ) Meeen jag hittar det ingenstans... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 917
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jag behöver inhandla lite nya frottehanddukar och vill ha tips på bra sådana. Som inte behöver 50 tvättar innan de kanske suger upp lite...
Svar
15
· Visningar
964
Äldre ... någon som vet vilka fysiska butiker som säljer dem? 2
Svar
26
· Visningar
1 776
Hemmet Jag är i behov av lite sökhjälp. Jag letar efter några fina förvaringsboxar - såna i typ papp med lock - ca 30x35x10 cm stora. Jag...
Svar
14
· Visningar
2 410
Senast: warg
·
Skola & Jobb Jag ska börja högskolan om två veckor. De senaste två åren har jag varit distansstudent, men nu ska jag påbörja ett program på plats och...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: Vinterbad
·
Relationer (Om du är min sambo ger du bäst i att inte öppna den här tråden!) Ja gubben fyllde år, jag hade massa ideer som rann ur sanden när... 2
Svar
21
· Visningar
1 117
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Vad kan man göra åt det? Har ni någon mirakelkur eller något annat bra tips? :D Kan man rent av smörja med något? Vad i så fall? 2 3
Svar
49
· Visningar
6 786
Senast: godishanna
·
Äldre Jag har ett dilemma som jag hoppas att ni kanske kan hjälpa mig med. Så här ligger det till: På måndag flyttar jag till Stockholm...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Pancakes
·
  • Låst
Kropp & Själ Ett intressant argument som jag ofta får höra är att en företeelse som är vanligare idag än på 1800-talet måste vara bra. Fast är det... 32 33 34
Svar
661
· Visningar
27 341
Senast: ullo
·
Tjatter Hörde på radion att imorgon kommer vakna med NRJ igen (jag missade dagens sändning) och de rabblar upp programledarna. Jag blir... 2
Svar
21
· Visningar
2 160
Senast: Zoya
·
Skola & Jobb Dottern åker ju om ca tre veckor till England för att arbeta i ett fältävlansstall. Eftersom det gäller både stallarbete och ridning...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: cewe
·
Relationer För ett par dagar sedan rasade hela min värld när min sambo berättade att han vill göra slut. Han säger att han älskar mig, men som vän...
Svar
6
· Visningar
3 346
Kropp & Själ Om en dryg vecka åker jag, hund och sambo från Göteborg till rjukan i Norge för att gå på museum och fjällvandra. Är det värt att göra...
Svar
15
· Visningar
1 123
Senast: smokie
·
Kropp & Själ Om någon tror att de vet vem jag så ber jag er var vänlig och håll det tyst. Jag skulle vilja höra från er som är kunniga inom... 9 10 11
Svar
209
· Visningar
10 173
Hemmet Vad kan det bero på? Lukten kommer och går. Började ganska "plötsligt" efter att vi kommit hem från en veckad semester i juni (nej...
Svar
17
· Visningar
11 481
Senast: cherie
·
Äldre Nån som provat? Jag är trött (!) på att hitta på maträtt efter maträtt. .. iofs blir det oftast samma. ..Nu äter jag dessutom... 2
Svar
39
· Visningar
1 633
Senast: tanten
·
Äldre I ett anfall av rastlöshet funderar jag på en tripp till Åland när jag ändå ska till Stockholm om ett par veckor. Men vad GÖR man... 2
Svar
35
· Visningar
2 277
Senast: trazel
·
Hemmet är det något att ha? Ni som har en sådan, vad har ni för märke/modell och är ni nöjda? Min tvättmaskin som fanns i lägenheten när jag... 2
Svar
28
· Visningar
3 632

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka