Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ En vän räddade min fjällvandring i Norge genom att låna ut sin bil till mig. De kommer inte ta emot någon ekonomisk ersättning och har...
Svar
6
· Visningar
678
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Kommer att åka över till Las Vegas för jobbets räkning inkom kort, jobba två dagar och kan nog stanna två dagar extra efter att jobbet... 2
Svar
30
· Visningar
3 789
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Jag ska snart flytta och då kommer jag köpa en ny dator. Jag vill ha trådlöst internet och då behöver man väl en router? Har ni tips på...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Ska på konferens i Edinburgh i slutet av september och ska prata dvs måste se lite anständig ut. Funderade på att köpa en linnekavaj...
Svar
5
· Visningar
557
Senast: fejko
·
Tjatter Jag har extremt svårt för att ha bokstaven A som andrabokstav i ord som börjar med stor bokstav. Av någon anledning blir A:t också...
Svar
9
· Visningar
897
Senast: Sel
·
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort: Jag har blivit utfryst på mitt jobb, ffa av en person i arbetsgruppen (4-5 personer som arbetar rätt...
Svar
17
· Visningar
1 276
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Måste verkligen uppdatera min garderob, den består mest av svarta hoodies, svarta byxor, och svarta underkläder :p Nästan så jag blir... 2
Svar
31
· Visningar
2 545
Senast: pulkaskurk
·
Kropp & Själ Nu har jag väntat så tålmodet är slut för länge, länge sen. Tänker verkligen inte Bassetts ta tillbaka gamla receptet på sina... 2
Svar
21
· Visningar
2 189
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Vad tusan kan det vara? Isande smärta i nyckelbenets fäste. Gör ont när armen är i vissa lägen, tex när jag rätar upp axlarna och drar... 2
Svar
22
· Visningar
2 113
Senast: ghost
·
Äldre Då jag om ett tag kommer bli hästlös och sedan ska flytta till en annan stad för att plugga i fyra år så måste jag tyvärr lägga hästarna...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre vi har tydligen haft vatten som droppat in i vårt garage. Länge med tanke på hur de ser ut där (vi använder de endast som förråd så...
Svar
3
· Visningar
2 132
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Hittade en riktigt bra beskrivning av min hud och klistrar in den nedan. Önskar tips om passande hudvårdsserie! Blandad hy... 2
Svar
20
· Visningar
1 506
Senast: macan
·
Kropp & Själ Ja,vilken produkt är bäst?
Svar
0
· Visningar
219
Senast: peace
·
Tjatter Jag lyssnade på en podcast tidigare idag och de pratade om statistik och information man kan hitta (!) på hitta.se om man söker på sig... 5 6 7
Svar
124
· Visningar
6 612
Senast: Hallonsoda
·
  • Låst
Tjatter Dagens lunch: päron- och mjölkchokladpaj med vaniljsås samt en Frapino Cookies&cream :d En miljon kalorier men det var klart värt det :D 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
48 157
Skola & Jobb Jag har hittat min drömtjänst ute på annons hos en arbetsgivare som idag har cirka 300 personer anställda. Jag har precis den utbildning...
Svar
12
· Visningar
1 331
Äldre För att hålla mig till ämnet i min andra tråd kommer jag hålla mig här när det gäller gården, djuren och flytten. Funderade först på att... 2
Svar
22
· Visningar
5 273
Senast: krambanan
·
Kropp & Själ Jag avskyr att träna, och framförallt jogga. Men jag har gått upp i vikt och behöver även öka min kondis. Så jag bestämde mig för att...
Svar
14
· Visningar
1 414
Senast: Retro
·
Äldre Kan banken se att man haft en betalningsanmärkning om den har gått ut?
Svar
2
· Visningar
632
Senast: Monkie
·
Äldre Söker efter en brun väska men hittar den inte :arghh: Jag använder nu en Louis Vuitton Speedy och hade gärna köpt den nya varianten av...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Zinfernia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka