Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag har känt rätt länge att jag borde lära mig svetsa, men vart lär man sig? Jag har kollat lite på kurser genom att googla, men allt... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 176
Senast: avslutat medlemskap
·
Relationer Känner mig nere. Jag kan inte komma överens med min pappas sambo. Detta har resulterat i att en dålig kontakt med pappa sen innan, har... 2
Svar
31
· Visningar
3 476
Senast: Remmer
·
Äldre En recepttråd till :) Mangold är så vansinnigt gott och jag använder den överallt. Samtidigt känner jag att det borde finnas fler sätt...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: Lillgrådis
·
Relationer Ni som är ensambarn och som har era föräldrar på någorlunda nära håll, hur ofta ses ni? Mina föräldrar som varit pensionärer ett par år... 2
Svar
31
· Visningar
6 508
Senast: Raderad medlem 19815
·
Tjatter Just nu tar jag ännu en gång på mig ansvaret för att starta en ny tråd :D 42 43 44
Svar
873
· Visningar
40 998
Senast: lisa412
·
Äldre Fejkmail, tror dom missat en del saker som borde stå med lol: deltidstjänst C canzonann@sjgcs1.stsj.seagate.com | I dag 08:01 Du...
Svar
0
· Visningar
338
Äldre Får lite "På spåret"-känsla här nu... Men jag och en till tänkte åka ut i skogen (i slutet av augusti), testa på allemansrätten och...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Har precis skickat iväg en hel lunta papper idag... Har besvarat 7 frågor om ALLT som rör en förskollärarutbildning, och det blev ca 20...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Jag håller på att måla om taket i mitt kök och i samband med detta har jag flyttat ut matbordet till vardagsrummet. Jag har även vid ett...
Svar
14
· Visningar
1 087
Senast: Magiana
·
Äldre Smått flummig rubrik, men det jag är ute efter är en restaurang i eller strax utanför Göteborg som passar ett pensionärspar varav den...
Svar
8
· Visningar
1 110
Senast: As_Vegas
·
Svar
2
· Visningar
483
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Hur kan man bota den förlamande tröttheten? Är konstant energilös och det är jobbigt! Inte får man något gjort heller. Blodprover är... 2
Svar
30
· Visningar
2 586
Senast: grodan21
·
Äldre Slängde ett par tygskor i tvättmaskinen (har gjort det förut så vet att de tål det), då de blivit sådär lagom sunkiga efter en varm...
Svar
7
· Visningar
877
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Vet att det antagligen är en menlös tråd, att jag antagligen bara får acceptera läget, men stundtals blir jag så otroligt frustrerad... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 830
Senast: Viva
·
Äldre I oktober fyller svärmor jämt och vi planerar att bjuda henne på hotell och mat med barn och barnbarn. Nu behöver jag hjälp att hitta...
Svar
9
· Visningar
605
Senast: Roheryn
·
Äldre En mycket viktig tråd.....:angel: Gillar serien, men nu vet jag inte vem som är vem. Och för att slippa spoilers så lägger moderator...
Svar
9
· Visningar
457
Senast: Blandrastik
·
Fritid Vad tror ni? Är det någon här som har köpt en riktig fruktpress? Är det värt det?
Svar
5
· Visningar
803
Senast: ptr
·
Äldre Vi målade vårt hus gult för ca 10 år sedan. Det var rött, och målades då med två lager gult. Färgen har hållit bra, men den börjar bli... 2
Svar
24
· Visningar
11 367
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Nu har jag googlat som en idiot och lyckas inte hitta vad jag söker. :mad: Jag ska åka utomlands nu mot hösten och det är framförallt...
Svar
16
· Visningar
1 511
Senast: skiesabove
·
Äldre Har ni tips på alkoholfria drinkar? Antingen recept som man kan göra hemma, eller ännu hellre, förslag på alkoholfria drinkar man kan...
Svar
10
· Visningar
1 393
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka