Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

O
IT & mobiler Det är en Canon Eos 1000D, min trotjänare sedan flera år. Men i lördags gav han upp, han vägrar fota AF. MF fotar den gärna med men där...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: Cheeserica
·
Tjatter Det undgick mig inte att se den söta lilla tårta vid @Gunnar avatar idag. Så jag vill önska dig ett enormt grattis på födelsedagen... 2
Svar
27
· Visningar
1 613
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Undrar om någon vet vad den vita blomman som är mot stenmuren på bilden heter...
Svar
5
· Visningar
730
Senast: HeddaVovven
·
Kropp & Själ Här på Buke finns det ju massa folk med massa erfarenheter av livets alla brokiga delar, så jag hoppas kunna få lite olika...
Svar
9
· Visningar
1 385
Senast: tjenixen
·
Äldre Uttalandet i Almedalen var tydligen alltför mycket tom. för sossarna " Regeringens särskilda utredare av skogsvårdslagen...
Svar
0
· Visningar
249
Äldre Jag vill ha tips på bra spel, appar osv som fungerar då man saknar internet. Jag reser mycket och då ofta utomlands så det blir många... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 954
Senast: Sporthorse
·
Hemmet Jag ska måla om i min nya lägenhet och funderar på det här med grundfärg. Hur viktigt är det? Räcker det med 1 lager grundfärg? Måste...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Idas
·
IT & mobiler Min Samsung S5 tycker inte att engelska ord finns, och eftersom jag skriver en del på engelska numera så behöver jag antingen få den att...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: Magiana
·
Hemmet Maken ska få flytta in sitt kontor i klädkammaren nu när dottern ska få eget rum. Klädkammaren ligger mitt i huskroppen och har varken...
Svar
16
· Visningar
1 400
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag fick i mitten av maj reda på att en mycket intressant tjänst på företaget där en av mina vänner jobbar, skulle bli ledig. Min vän...
Svar
8
· Visningar
1 887
Senast: Mineur
·
Äldre Jag har en vinbärsbuske som har massor med bär i år. Samma sak ifjol. Ifjol plockade jag och frös in....och har inte använt ett enda bär... 2
Svar
27
· Visningar
4 384
Äldre Jag ska väldigt snart flytta ifrån det boendet jag har idag. Den hyresvärden jag har idag är min mor, och som ni förstår så är det en... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 008
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Har så in i helvetes ont i min hand. En sena enligt ortopeden. Fått ett nytt handledsstöd att ha tills jag träffar ortopeden om en månad...
Svar
9
· Visningar
7 242
Senast: Angua
·
Äldre J&?¤% S¤#/ Nån som är bra på konsumentköplagen? Kort sammanfattning av nedanstående: Jag vill ha en ny motsvarande produkt av Åf för...
Svar
18
· Visningar
1 245
Senast: Trott
·
Äldre Bilden i den här länken dök upp i mitt flöde häromdagen och trots att jag är ointresserad av tecknat kan jag inte släppa den. Den är så...
Svar
12
· Visningar
1 776
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ För 3 veckor sedan så fick jag en torrspricka i ena mungipan, och natten efter fick jag en på den andra sidan. Jag brukar aldrig få det...
Svar
9
· Visningar
3 318
Senast: Piek
·
Äldre Av allt att döma får vi se Jimmie Åkesson hos Skavlan på fredag. Instinktivt tycker jag att det är för j-ligt. Samtidigt som det väl... 25 26 27
Svar
537
· Visningar
32 013
Fritid Nu behöver jag Bukes samlade visdom igen. Jag försöker installera en bevattningspump men lyckas inte få tätt mellan sugslangskopplingen... 2
Svar
32
· Visningar
2 199
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Sent i våras dök det upp konstiga vita fläckar på min hud. De sitter längs käken på båda sidor och hakan, och verkar inte ha något...
Svar
6
· Visningar
558
Senast: Centaur
·
Äldre Fanns det inte en sådan tråd förut? Jag hittar den inte längre:( Om den är evigt förlorad i cyberrymden - är det någon som... 23 24 25
Svar
492
· Visningar
111 116
Senast: LindgrenV
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka