Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, jag har ju en tendens att leva livet som en berg- och dalbana. Det är många tankar kring psykisk ohälsa för min del. Ibland känner... 2
Svar
37
· Visningar
2 038
Senast: FannyN
·
Kropp & Själ Anonymt nick. Jag går i terapi men min terapeut har semester och kommer inte tillbaka förrän i slutet av augusti. Jag behöver verkligen...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: ameo
·
Kropp & Själ I veckan fick jag rinexin utskrivet då jag haft ont i bihålorna. På torsdag ska jag ut och flyga plan. Får i vanliga fall riktigt ont i...
Svar
8
· Visningar
4 176
Senast: Snubbelfot
·
Äldre ...men till vad? Gärna Suv, jag gillar när man sitter lite högre, men inget måste. Fyrhjulsdrift är ett +. Det kommer behövas plats... 2
Svar
21
· Visningar
2 109
Senast: Karolajna
·
Tjatter Jag blev så sugen på en långkjol! Jag är 1,68 och har en smal midja men breda höfter, vad passar jag i? Vad har ni för kjolar? Känns...
Svar
3
· Visningar
761
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Hur räknar jag ut vad jag ska fakturera? Skall göra en del jobb utöver mitt vanliga mot faktura. Om jag vill ha motsvarande x i timmen...
Svar
9
· Visningar
903
Senast: Ridinglady
·
Hemmet Vi har fått ett stort problem med getingar inne, de tar sig in på övervåningen men inte ut. De är kvar så länge att de blir slö och...
Svar
13
· Visningar
1 665
Senast: AgentCarter
·
Kropp & Själ Nog för att jag alltid har varit trött och behövt vara noga med sömnen men nu är det ju löjligt. Jag kan inte ens sköta mitt jobb...
Svar
13
· Visningar
1 165
Senast: Scata
·
Fritid Kände att jag var tvungen att starta en tråd om det. Någon mer här som spelar, hoppas jag? :angel: Har ni några roliga tips på how to -...
Svar
1
· Visningar
572
Senast: Paddington
·
Äldre Känslan när man på stan ser en välkänd och älskad människa bakifrån och vet att det inte kan vara han/hon... På dagen sex år sedan...
Svar
0
· Visningar
474
Senast: olivettino
·
Äldre O, allvetande Buke. Jag ska åka söderut efter jobbet och vill ha inside information om hur det står till med trafiken förbi Södertälje...
Svar
19
· Visningar
972
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Imorrn är det väl dags för besked från högskolor och universitet - någon som väntar på något gott? :) 5 6 7
Svar
120
· Visningar
10 361
Senast: Monifa
·
Äldre Ja, vad var egentligen bättre förr enligt er? På min egna lista ligger egna kroppsformen (:D) och tryggheten jag kände i offentliga... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 805
Senast: Stefffie
·
Hemmet I helgen började vattnet krångla.... Pumpen löste ut när sonen högtryckstvättade (rätt många maskiner). Har tidigare hört att pumpen... 2
Svar
23
· Visningar
19 985
Senast: Texaz
·
Hemmet Hur hade ni gjort? Ni bor i ett gammalt hus(torp) på en skogsgård! Ett litet hus som är allt annat än modernt/renoverat. Huset hade... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 995
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer Sambon och jag har varit tillsammans i snart 5 år och jag har väl mer eller mindre aldrig dragit helt jämt med hans pappa. Trots det här... 2
Svar
34
· Visningar
5 449
Senast: tanten
·
Äldre Apropå republikanska konventet i USA just nu, tror ni det kan bli Trump som president? Är det möjligt? Det framstår ju som obegripligt... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 352
Äldre Deras senaste algoritm verkar ha gjort att man får alldeles för mycket andras gilla i sitt flöde. Mitt är helt invaderat av vad mina... 2 3
Svar
49
· Visningar
2 529
Senast: MiniLi
·
Relationer Just nu har jag en person boende hos mig som nynnar eller visslar typ jämt. Nynnandet kan jag väl stå ut med även om jag skulle föredra...
Svar
17
· Visningar
1 839
Senast: Beckham
·
O
IT & mobiler Det är en Canon Eos 1000D, min trotjänare sedan flera år. Men i lördags gav han upp, han vägrar fota AF. MF fotar den gärna med men där...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka