Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej jo jag tänkte höra om detta angående alkoholfria drycker. Får systemet eller typ Ica sälja de till minderåriga. Asså typ 15/16års...
Svar
14
· Visningar
2 904
Senast: _Elly_
·
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Kontrast
·
IT & mobiler :o Lyckades komma in på en fb-länk utan att det var meningen, ingen konstig egentligen, typ en sån där 'söta katter'-filmlänk som jag...
Svar
6
· Visningar
1 960
IT & mobiler Finns det någon som använder något slags elektroniskt planeringsverktyg eller något liknande. Vi är ca 10 anställda och alla ska ha... 2
Svar
37
· Visningar
1 985
Hemmet Går det att få tag på skurpulver numera? Förr fanns det i alla fall tomteskur och ajax skurpulver. Jag har haft en burk i stallet, men...
Svar
2
· Visningar
2 586
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Blev glatt överraskad och hoppfull efter att ha läst följande nyhet! Jag tror absolut inte på att död, krig och tortyr ska lösa hat och...
Svar
17
· Visningar
1 194
Senast: Sporthorse
·
A
  • Låst
Tjatter Haha, nu fick jag äran att starta en ny tråd! :up: :D 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
52 863
Fritid Ja frågan är väl ganska tydlig? Vad sjutton hittar ni på på er fritid? Jag kommer inom kort att vara helt utan djur. Från sju djur... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 615
Senast: Ramona
·
Äldre Jag ska på bröllop nummer 2 om tre veckor. Min första bror gifte sig i juni och min andra under kommande fest! Jag var tärna på förra...
Svar
7
· Visningar
1 234
Senast: Mia_R
·
Hemmet Vi har äntligen börjat landa i att det är dags att hitta ett nytt hus, och eftersom det finns så få hus till salu där vi vill bo kommer...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: Martina_m
·
Kropp & Själ Google i all ära men jag skulle vilja ha lite personliga erfarenheter av nässelutslag. Har du haft det och hur betedde det sig? Hur...
Svar
16
· Visningar
1 811
Senast: MM
·
Trädgård & Växter Vi har äntligen tagit oss över tröskeln från barnpool till något mer badbart även för vuxna. Trädgården är väldigt inredd i sig, men en... 2
Svar
30
· Visningar
2 764
Senast: Buck
·
Fritid Idag hittade jag en riktigt intressant skylt i min lada. Frågan är varför de sponsrat ett hus med rödfärg och dessutom gjort den...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Det låter deppigare än vad det är menat, men vad är DIN mening med livet? Hade en filosofisk diskussion här om dagen och det var... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 240
Senast: cirkus
·
Äldre Minst 11 döda efter att en (eller fler) skjutit vilt omkring sig i ett köpcentrum för att sedan fortsätta ner i tunnelbanan. Tåg till... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 940
Senast: Sporthorse
·
Kropp & Själ Nu måste ni ta och hjälpa mig. Mitt hår lossnar i otroliga mängder och det lilla håret jag har kvar nu är ungefär en fjärdedel av det... 2
Svar
20
· Visningar
16 946
Senast: Mingla78
·
Kropp & Själ Mina vänner vill gå ut nu i helgen och med tanke på allt som hänt i Bayernområdet senaste veckan så känner jag att Nej, jag vågar inte... 2
Svar
31
· Visningar
1 808
Senast: Niyama
·
Äldre Satt och tittade på Ica almanackan och blev lite fundersam under juli månad står ”Alla människor har rätt att bli sedda, hörda och... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 433
Senast: Lager
·
Äldre Jag skulle vilja anmäla ett brott. En person uppmanar andra till våld/dråp/mord. Jag har bildbevis på brottet. Brottet är på inget som...
Svar
3
· Visningar
605
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Finns det någon som känner igen det här och kanske kan kasta lite ljus över smärtan jag har nu. Semestertider och inte lätt att få tid...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka