Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Trädgård & Växter
Jag har till min stora glädje fått hem ca 30 tvåglasfönster som skulle slängas och tänker bygga ett nytt och större växthus av dem. I år...
Skola & Jobb
Jag gillar att skriva och har två hobbyprojekt på gång. Jag skulle väldigt gärna få ut det i bokform. Men jag tänker att det måste vara...
Kropp & Själ
För några år sedan gjorde jag och min kärlek valet att satsa på livet hos honom för att det fanns bättre förutsättningar där när det kom...
Kropp & Själ
Hej alla!
Jag har under ganska lång tid blekt mitt mellanblonda/mörkblonda hår till ljusblont.
Nu är jag trot på det och på att slita på...
Trädgård & Växter
Buke brukar ha så himla bra koll på allt mellan himmel och (under)jord, så jag gör ett försök här när Google sviker mig.
Lillebror har...