Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu har jag googlat som en idiot och lyckas inte hitta vad jag söker. :mad: Jag ska åka utomlands nu mot hösten och det är framförallt...
Svar
16
· Visningar
1 511
Senast: skiesabove
·
Äldre Har ni tips på alkoholfria drinkar? Antingen recept som man kan göra hemma, eller ännu hellre, förslag på alkoholfria drinkar man kan...
Svar
10
· Visningar
1 393
Senast: Mabuse
·
Trädgård & Växter Jag har till min stora glädje fått hem ca 30 tvåglasfönster som skulle slängas och tänker bygga ett nytt och större växthus av dem. I år...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: SaraXX
·
Hemmet Har fått en stor fläck med tandkräm på en vit klänning. Jag får inte bort denna.. Hjälp! :arghh:
Svar
2
· Visningar
600
Trädgård & Växter Vi har ett vildäpple-träd på gården som ger mängder med äpplen. I år är inget undantag utan trädet verkligen kryllar med små...
Svar
12
· Visningar
6 553
Kropp & Själ Jag blir galen. En eller två dagar innan jag får mens blir jag sjuk. Förkylningssymptom, med ont och svullen i halsen, feberkänningar... 2
Svar
27
· Visningar
47 032
Senast: lady_vip
·
Hemmet Hej. Mina föräldrar har haft våra gamla sommarstuga uthyrd nu ett par år, och sagt upp kontraktet med hyresgästen då det ska säljas. Han...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Vad har ni för lampa i er hall och i ert vardagsrum? Behöver inspiration!
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: Zewz
·
Äldre Vad finns det för andra ord? Är ute efter en men söker jag efter toalettpappersmagasin så får jag inte upp så många och söker jag på...
Svar
11
· Visningar
2 862
Senast: ainasoja
·
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 842
Senast: MiniLi
·
Tjatter Är du som jag singel av tredje graden? Har du bott så länge ensam att du upptäcker grejer som du gör som du aldrig skulle göra om du... 11 12 13
Svar
251
· Visningar
16 531
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Någon här som jobbar som frisör eller nån annan som har tips på hur jag kan få bort hårspraysrester från håret? Jag har väldigt tjockt...
Svar
15
· Visningar
9 056
Senast: Alexandra_W
·
Skola & Jobb Jag gillar att skriva och har två hobbyprojekt på gång. Jag skulle väldigt gärna få ut det i bokform. Men jag tänker att det måste vara... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 974
Senast: via
·
Kropp & Själ För några år sedan gjorde jag och min kärlek valet att satsa på livet hos honom för att det fanns bättre förutsättningar där när det kom... 2
Svar
30
· Visningar
3 509
Senast: Brandgul
·
Äldre Jag behöver uppgradera mitt smyckeskrin och vill därför ha lite tips och inspiration från er. Vad har ni för favoritsmycken? Kan man få...
Svar
7
· Visningar
940
Kropp & Själ Hej alla! Jag har under ganska lång tid blekt mitt mellanblonda/mörkblonda hår till ljusblont. Nu är jag trot på det och på att slita på...
Svar
10
· Visningar
1 013
Senast: Raderad medlem 68338
·
Hemmet Long story short: Villa, byggd på 80-talet någon gång (1983-1985 tror jag?), i familjens ägo sedan 1997. Ligger ca. 100 m från vatten... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 371
Senast: Inte_Ung
·
Trädgård & Växter Buke brukar ha så himla bra koll på allt mellan himmel och (under)jord, så jag gör ett försök här när Google sviker mig. Lillebror har... 2
Svar
25
· Visningar
1 988
Senast: tanten
·
Äldre Idag fick jag en trofé. Antagligen för trogen tjänst i 15 år. Det känns inte klokt egentligen att jag har hängt här 15 år. Det har...
Svar
6
· Visningar
901
Äldre Jag får inom kort besök av släkten. Flertalet vuxna och barn i åldrarna 1, 6 och 13 år. De ska stanna ca en vecka. Under veckan kommer...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Göra i Borlänge?
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur