Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Lite långt men snälla håll ut :) Jag kan inte sluta äta alldeles för mycket, det är som att min kropp inte känner någon mättnadskänsla...
Svar
8
· Visningar
2 169
Senast: Katti
·
Äldre Om man vill få gjort en snygg skylt till huset - gärna i trä - vem kan tänkas göra sådana? GÅR det över huvudtaget att få gjort en skylt...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: Egonson_
·
IT & mobiler Jag ¨håller på att koppla upp så att jag kan använda Skype för kontakt med en vän. Nu dyker det upp två kontakter i kontaktlistan (som...
Svar
5
· Visningar
4 195
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kropp & Själ Först och främst en bedjan: Vet ni vem jag är, eller på något sätt får reda på det, snälla, håll det för er själva. Tack. Nu till... 2
Svar
32
· Visningar
2 426
Senast: Sporthorse
·
Äldre Har googlat och sökt men hittar inte filmen jag tänker på! En kvinna dumpas vid en vägkant och en (äldre?) man hittar henne, tappar upp...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: Sofie.S
·
Relationer Du var som ett gift som spred sig genom varenda ven i min kropp. När du kom in i mitt liv så tappade jag allt annat. Det fanns bara du... 2
Svar
23
· Visningar
2 492
Senast: Miran
·
Äldre Då verkar det som om den inte helt oväntade militärkuppen i Turkiet vara igång, hur tror ni detta kommer sluta... 8 9 10
Svar
194
· Visningar
10 706
Trädgård & Växter Vi har utmed vår tomt en lång häck. Vi kan kalla den jäkla eländeshäck, för jag vet inte vad det är för sort. Är det nån som kan upplysa...
Svar
6
· Visningar
1 172
Fritid Min son ska sälja sitt PS3, och vi vill skriva i annonsen hur mycket minne spelet har, men hittar inte den informationen någonstans...
Svar
0
· Visningar
378
Senast: Stinaelin
·
IT & mobiler Jag har börjat ledsna på diskbergen som ständigt ackumuleras i mitt kök. Då självdisciplin inte verkar finnas till salu någonstans har... 2
Svar
24
· Visningar
3 451
Senast: tanten
·
IT & mobiler Är på jakt efter en bra och billig studentdator, kruxet är att jag inte kan något om datorer. Det går bra med en mindre modell på dator...
Svar
5
· Visningar
962
Senast: kolblakkur
·
Relationer Fy sjutton hur jag mår!! Jag har dejtat en man i några månader och det har varit trevligt men själva kärlekslänslan kommer inte. Tvärtom... 6 7 8
Svar
149
· Visningar
14 979
Senast: Petruska
·
Hemmet Jag bor i en, vad det visar sig, rätt svårmöblerad lägenhet på 26 kvadrat. Hur jag än vänder och vrider på bohaget så får jag en...
Svar
10
· Visningar
1 689
Senast: tolksele
·
Kropp & Själ Är det något ni använder er av? I te eller tar ni kapslar? Känner ni någon lugnande effekt av det? Hur mycket i mg tar ni?
Svar
0
· Visningar
296
Senast: abc
·
Kropp & Själ Idag fick jag helt plötsligt ont i ryggen. Det kom smygandes och när jag kom hem från jobbet kunde jag knappt gå. Jag förstår inte vad...
Svar
8
· Visningar
773
Kropp & Själ Husmorstips någon? Tvättar, torkar o smörjer in med Pevaryl, hjälper bara för stunden. 2
Svar
33
· Visningar
5 498
Senast: Tora
·
Kropp & Själ I vintras fick jag utslag mellan brösten och lite upp på bröstkorgen. De är röda och lite knottriga, kliar inte och gör inte ont. I...
Svar
4
· Visningar
579
Senast: Trissa
·
Mat Känner att vi måste börja äta bättre här hemma och tänkte införa mer vegetarisk mat. Men har dålig koll på vad man kan göra, yngsta...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: Mirre
·
Äldre Finns det någon fototråd? Hittade ingen så tänkte jag skapar en. Måste vara fler här som gillar att fota. Vad har ni för kameror...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: mandalaki
·
Äldre Ja, jag stör mig på detta ;) Min badrumsvåg diffar upp mot 2 kg beroende på var den står. Jag experimenterade lite idag då jag skulle... 2
Svar
20
· Visningar
11 957
Senast: Jeffery
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka