Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Sitter och ska boka flygbiljetter, ser att jag landar på Bromma 20.30 och nästa flyg jag ska ta går 20.45 O_o Det är ett inrikesflyg och...
Svar
13
· Visningar
3 079
Senast: kolblakkur
·
Relationer Trodde inte de skulle gå så långt att jag skulle sätta mig här och skriva om råd. Men känns som jag behöver lite hjälp. Förbered er på... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
28 597
Senast: mandalaki
·
Relationer Hej, Jag har en gammal barndomsvän vars dotter föddes svårt sjuk i våras. Då de bor i Chile har de inte gratis läkarvård utan måste... 8 9 10
Svar
195
· Visningar
18 176
Kropp & Själ Någon som testat D3 vitamin? Märker ni någon skillnad? Tänker främst under vinterhalvåret. 2
Svar
20
· Visningar
1 149
Senast: Sporthorse
·
Äldre Har 22 timmar att slå ihjäl i Rom i oktober. Någon som varit där och kan komma med ett vettigt hotell där det är lätt att ta sig in till...
Svar
0
· Visningar
248
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Jag fick syn på en rubrik på Omni från Unionen. "Tyvärr är det många som gör helt fel när förkylningen, halsflussen eller huvudvärken... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 838
Äldre Jag har Spotify, gratisvarianten, och jag har gjort Mina låtar samt några låtlistor. Nu ikväll, när jag startade datorn så började musik...
Svar
3
· Visningar
353
Senast: Rie
·
Skola & Jobb Ni som har opponerat på uppsatser, behöver hjälp! Ska opponera på en c-uppsats imorgon och vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt...
Svar
12
· Visningar
9 236
Senast: _FiA_
·
IT & mobiler Jag har sen en tid tillbaka börjat fundera på att köpa en ny mobil, då den jag har börjar ge upp efter 5 års trogen service. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 013
Relationer Vad har de för drivkraft egentligen? Är det girighet? Är det skam? Eller är det en känsla av att vinna genom att vara smartast? Som... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 254
Senast: hastflicka
·
Tjatter Jag har använt facebook i några år och har på senare tid sett att mina vänner delar bilder från sitt eget Instagram. Jag har ett konto... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 480
Senast: Monimaker
·
Äldre Varje sommar läser man om pålar som stuckits ner under vattnet i förhoppning om att någon ska göra sig illa. Nu senast läste jag om...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Kamomilla
·
Skola & Jobb Jag står just nu inför ett val som är ganska jobbigt. Eller egentligen är det inte något som måste bestämmas nu, men vill ha en hyfsad...
Svar
7
· Visningar
912
Senast: Jossan_92
·
Skola & Jobb En liten skylt sitter uppsatt på en arbetsplats. Den hotar om våld som bestraffning vid nedskräpning. Alla på arbetsplatsen verkar... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
13 697
Senast: Ceta
·
Äldre En social, trevlig medial person. Som genom vad han skrivit och sagt dock visade sitt sanna jag. Ett talande exempel "-Stalin är en av...
Svar
0
· Visningar
307
Äldre Blev nästan förvånad. Jag har ju hela tiden hävdat att vi ska ha en fri invandring om, jag säger om, den som kommer har försörjning o...
Svar
4
· Visningar
767
Fritid I helgen var jag och "sprang" color obsticle rusch och har pga det ganska mycket färgat majsmjöl i och på mina skor. Kan jag tvätta... 2
Svar
22
· Visningar
3 552
Senast: Vallmo
·
Fritid Efter att fått några tips på fina ställen att besöka på semestern i en annan tråd och några timmars letande efter ett boende som jag... 2
Svar
25
· Visningar
2 725
Senast: Gramse
·
Kropp & Själ Har aldrig varit med om detta förut trots att jag drömmer mycket mardrömmar, eller mycket drömmar av alla sorter egentligen. Vi sover i...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Gnist
·
Skola & Jobb Jag har fått nytt jobb och fick anställningsbeviset idag och ska fylla i en sak som jag inte riktigt förstår. "Fyll även i tidigare... 2
Svar
24
· Visningar
2 328
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka