Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag behöver hjälp. Jag är amatör och hobby"fotograf" har egentligen ingen "utbildning" alls utan är mer självlärd om man nu ska kalla...
Svar
17
· Visningar
1 995
Senast: miiiiiiia
·
IT & mobiler Hej Jag undrar om någon vet om det finns något bra program för bildhantering till Mac. Jag är ganska okunnig vad gäller datorer så...
Svar
7
· Visningar
2 119
Senast: Ariadne
·
IT & mobiler Jag vill dölja vissa statusuppdateringar från vissa människor, men av någon anledning har det bestämt sig för att sluta fungera. Jag kan...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: Riley
·
IT & mobiler Nu har jag tröttnat på mitt internet som lägger av ett par gånger i veckan och vill ha nåt pålitligare innan jag blir knäpp:devil:. Vad...
Svar
16
· Visningar
1 960
Senast: tictac
·
IT & mobiler Finns det något att ladda ner som man kan använda istället för Word? Behöver någonstans att skriva/spara cv så man kan skicka...
Svar
5
· Visningar
1 410
Senast: Fragile
·
IT & mobiler Jag har sett att det finns nån ny app man kan skaffa, som visar vem/vilka som "i tysthet" är inne och tittar/läser på ens facebook. Hur...
Svar
19
· Visningar
13 595
IT & mobiler ...när man går in på Facebook, vilka är de egentligen? Ja, alltså varför är det just de 16 personerna som finns där? Jag har dålig...
Svar
18
· Visningar
5 997
Senast: H2SO4
·
IT & mobiler Jag behöver akut hjälp av nån som är mer haj på Mac än vad jag är (dvs alla:angel:) och inne i dator-forumet är det ganska dött, så...
Svar
10
· Visningar
1 424
Senast: sky_fly
·
IT & mobiler Min tjejkompis ser i sina albumen och i mina alltid små bilder, oavsett vad är original storlek t.ex. 800x533 så ser hon det i 512...
Svar
1
· Visningar
986
IT & mobiler Halloj alla smarta datanissar. Jag har en tabell, i en kolumn är det bokstavskombinationer t.ex. CB och i nästa kolumn ett tal som...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Madick
·
A
IT & mobiler Tänkte dela med mej av mina iPhone bakgrunder! Jag har målat bilderna själv (frilansar som illustratör ibland, men när jag målar för min...
Svar
2
· Visningar
893
Senast: Renfis
·
IT & mobiler Fyra snabba frågor innan jag dör av högt blodtryck: 1. Jag hör inga viskningar, trots att röster och ljudeffekter står på max. Vad...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: Riley
·
IT & mobiler Hej, Jag undrar om någon vet hur man döljer en facebook-kompis statusuppdatering. Jag har gjort det förrut, då var det bara att...
Svar
2
· Visningar
1 400
Senast: Stinaelin
·
IT & mobiler Hejsan! Jag är i planerna på att köpa en ritplatta att ha lite kul med, men jag vet inte riktigt vad man ska välja. Jag har aldrig...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: Congeria
·
IT & mobiler Jag har en Casio Exilim kamera med 12.1 mp. Nu till problemet, minneskortet gör hela kameran fucked-up. När minneskortet sitter i så...
Svar
4
· Visningar
1 094
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Nästan pinsamt att fråga om ju :o Men lyckas verkligen inte, på tangenten står det home och sedan prt sc under (i en ruta, nån som...
Svar
3
· Visningar
1 034
Senast: lillkillen
·
IT & mobiler Jag jobbar på en skola med unga vuxna kursdeltagare som har olika former av funktionsnedsättning. De vill lära sig att spara och visa...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: keramin
·
IT & mobiler Svårt sätta beskrivande rubrik. Men jag vill kunna surfa via min mammas trådlösa nätverk. Problemet är att min stationära dator är...
Svar
6
· Visningar
3 827
IT & mobiler 1. Vår dotter har lyckats ställa om något på datorn med sina små klåfingrar. Varje gång jag öppnar en ny flik i IE så kommer...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Celija
·
IT & mobiler Eftersom jag är sjukligt dålig på facklig engelska så behöver jag hjälp med lite grejer... Ska börja sälja bilder via ett...
Svar
1
· Visningar
1 079
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka