Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hjälp, det måste vara nåt fel på msn för ingen är online :eek: Det brukar alltid vara någon online vid den här tiden. :confused: :(
Svar
3
· Visningar
1 115
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Min dator bara slocknade igår kväll. Sen när jag skulle starta om den så fick jag ett meddelande "Operative system not found" Är det...
Svar
14
· Visningar
1 434
Senast: Halmbal
·
IT & mobiler Någon vänlig skä'l som vet hur man importerar sina favoritter från IE8 till Safari? Eller måste man gå genom dem en och en? tackar på...
Svar
3
· Visningar
2 761
Senast: svenberg
·
IT & mobiler Risken finns att admin tycker denna tråd ska vara på dator men ber ändå snällt med bambiögon att få ha kvar den här (för att fler ska se...
Svar
0
· Visningar
1 216
Senast: Sammet
·
IT & mobiler Jag har en HTC Wildfire S och vill föra över bilder till min dator med kabel. När jag kopplar in telefonen markerar datorn att ny...
Svar
5
· Visningar
3 721
Senast: bigganl
·
IT & mobiler h jjälp vad har jag tryckt å * s60 g-r at d dat6rn eg-rtexten såhär 4tan att jag gör mer än skriver...
Svar
9
· Visningar
1 530
IT & mobiler Min lilla resedator, en Asus Eee PC startar inte ordentligt. Har Linux på den. När jag startar den lyser den som vanligt "Starting... 2
Svar
29
· Visningar
3 096
Senast: Digbil
·
IT & mobiler Min son har ett spel som endast går att köra i Vista eller XP(vi har Windows 7) Han är mycket nedstämd över detta och jag skulle vilja...
Svar
9
· Visningar
1 542
Senast: Halmbal
·
IT & mobiler av olika anledningar så åkte min (allt annat än) kära samsung galaxy gio i golvet på jobbet idag. Detta var dock den sista gången då den...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Skyggni
·
IT & mobiler Någon med PS skills? Har frilagt en bild som ska in i en tidning med svart bakgrund. Men när jag monterar in bilden i InDesign blir...
Svar
7
· Visningar
2 688
Senast: Mie
·
IT & mobiler Jag har börjat använda google analytics på min blogg, vilket ju är jätte kul att kunna hålla koll på, men jag hade velat ha det på...
Svar
3
· Visningar
1 152
Senast: Blueberry
·
R
IT & mobiler Det borde vara så enkelt: Jag har HDMI på datorn och på TV:n. Jag har en sladd. Jag kopplar in sladden och väljer HDMI i menyn på TV:n...
Svar
15
· Visningar
12 156
Senast: Raderad medlem 6459
·
V
IT & mobiler Hur avslutar man sitt medlemskap på Buke? Hittar ingenting, kan någon länka?
Svar
1
· Visningar
953
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Tänkte sälja ett PS3-spel som jag spelat igenom, men hur plockar man bort sin profil (alltså alla trophys, saker man besegrat mm)...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Emtherlia
·
IT & mobiler Kan någon ge mig en idiotsäker förklaring hur jag kan ha två Iphone men bara en dator? Har vista, och en iPhone 4 och en 4s.. Jag...
Svar
2
· Visningar
2 892
Senast: Zizzy
·
IT & mobiler Jag kommer med mitt Chrome inte in på sidor med https:, tex kan jag inte öppna hotmail eller swedbanks sidor. Google.com funkar allt...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Jag köpte idag en VGA-sladd för att kunna se datorn på TV'n istället. Min dator är gammal och har ingen HDMI. Men jag fick inte alls...
Svar
17
· Visningar
1 856
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Tidigare hade jag wiikonsollen ihopkopplad med en äldre TV och då satte jag bara i de tre kontakterna (en vit en röd och en gul) i sidan...
Svar
8
· Visningar
12 948
Senast: Fanzia
·
IT & mobiler Jag kanske är helt bakom flötet, har en Fujitsu Siemens (Amilo), som jag inte fattar hur jag ska starta webcamen på. Jag hittar det...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Anna
·
IT & mobiler Jag har två bilder, en är 900 x 800 och den andra 900 x 1200. Hur stort kan jag framkalla dessa innan kvaliteten blir dålig? Förstår nån...
Svar
4
· Visningar
2 003
Senast: Celija
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka