Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hejsan! Jag har letat överallt efter zoo tycoon 2 på svenska! Det verkar som det inte finns på hela internet? :S Är det någon som...
Svar
0
· Visningar
1 059
Senast: Felicia244
·
IT & mobiler Tänkte ev skriva till en som jag inte är vän med (vill inte bli vän och h*n vill nog inte heller bli det) men det verkar inte finnas nån...
Svar
1
· Visningar
1 118
Senast: Riley
·
S
IT & mobiler Jag visste inte alls vad jag skulle döpa rubriken till så jag hoppas nån kan svara ändå. Det är så att jag kör med comviqs mobila... 2
Svar
24
· Visningar
1 584
Senast: sussi_82
·
IT & mobiler Min iphone låser sig inte under samtal, klickar man på knappen ovanför telefonen så avslutar den samtal om man inte har högtalare på...
Svar
1
· Visningar
1 074
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Köpte min dator ny för ca ett år sedan. Igår kraschade den, installerade om den och nu funkar den. Men..nu säger den att jag har fel...
Svar
5
· Visningar
1 886
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Jo, jag har googlat och kommit fram till så mycket som att datorn/grafikkortet eventuellt överhettas - men: Jag har precis köpt Modern...
Svar
10
· Visningar
3 626
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Jag håller på och gör en presentation i Powerpoint (2010) för ett föredrag. Började på den tidigare idag, sparade, och skulle nu...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: miniea
·
IT & mobiler Har lääänge velat köpa en systemkamera men har i slutänden alltid valt att lägga pengar på annat. Älskar att fotografera och har gjort...
Svar
17
· Visningar
2 434
Senast: Pacu
·
IT & mobiler Har Norton som virusprogram. Nu har det titt som tätt börjat dyka upp varningar om att virusskyddet är inaktiverat. Det är alltså en...
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: Yukionna
·
IT & mobiler Jag har till låns ett mobilt bredband, till det så finns en router Netgear 3G+/UMTS, men hur i hela fridens dar får man ihop dessa två...
Svar
4
· Visningar
1 674
Senast: Boj
·
IT & mobiler Jag vill ha en kamera och funderar på att köpa en begagnad systemkamera om man kan komma undan relativt billigt. Vad får man räkna...
Svar
0
· Visningar
1 030
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Är inte speciellt intresserad av elektronik och är därför hyfsat okunnig vad gäller detta området. Nu lyckas jag inte klura ut det som...
Svar
0
· Visningar
1 327
Senast: Sallybally
·
IT & mobiler Min dator är ca 4år gammal, en Hp. Ovanför skärmen finns en inbyggd webcam och jag vet att jag använde den ett par gånger när datorn var...
Svar
2
· Visningar
1 719
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Alla ni smarta bukare, varför säljs inte längre idiotkompatibla lampor med stickkontakt, är det av ekonomiska skäl? Säkerhetsskäl? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: keramin
·
IT & mobiler Haha, här startar jag en onödig tråd känner jag men måste fråga :p Funderar på att skaffa mig en utav dessa men vet dock inte riktigt... 2
Svar
33
· Visningar
22 916
Senast: Celija
·
IT & mobiler Jag är inte sådär överdrivet tekniskt intresserad och har inte orkat gräva ned mig i 7292 artiklar och recensioner och specifikationer...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Riley
·
IT & mobiler När jag sitter och ska "städa" i datorn så hittar jag Servicepack 2 som både ver 2.o och 3.o. Är det nödvändigt att behålla båda? Jag...
Svar
1
· Visningar
911
IT & mobiler Jag brukar använda Google crome när jag är på Buefalos för att internet exploorer är segt på sajten. Härodagen när jag skrev ett inlägg...
Svar
2
· Visningar
944
Senast: bigganl
·
IT & mobiler Har suttit och krigat med "tabbstopp" ett bra tag nu (typ 3 dagar :grin:) och håller på och bli galen av min egen tröghet. VAD ÄR...
Svar
2
· Visningar
1 084
IT & mobiler Jag skulle gärna vilja få era bästa tips om (free/shareware) gympa/pausprogram för arbete vid datorn!? Jag sitter annars alldeles...
Svar
1
· Visningar
2 011
Senast: Sara75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka