Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag åker snart på semester till Norrland och undrar om någon vet hur man får tag på boende i * Höga Kusten *Piteå *Kiruna *Abisko ?
Svar
2
· Visningar
398
Senast: Jeps
·
Äldre Det är så här att jag blev faster igen till en liten kille i våras . Och min bror frågade om jag ville bli gudmor till den lilla sonen...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: Blueberry
·
Relationer Jag behöver hjälp i att reda ut mina tankar kring en sak. Min man är oerhört snäll, omtänksam, osjälvisk och mån om att andra ska må...
Svar
16
· Visningar
2 390
Senast: pimy
·
Äldre Satt precis med en öl på terassen och kikade på folk som gick förbi. Började då fundera över vad är det som gör att vissa personer män...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: Red_Chili
·
Äldre Oh yes, yes. Jag älskade episod 9, Battle of the Bastards. Trodde inte något kunde toppa det. Jag hade fel. The North Remembers! Gör... 2
Svar
21
· Visningar
1 359
Senast: Energi
·
Tjatter Jag pratade nyss med pappa och han berättade att han fått hem brev från sjukhuset. Det var en kallelse till operation nu på onsdag...
Svar
7
· Visningar
1 176
Senast: FannyN
·
  • Låst
Relationer I en ny doktorsavhandling i språkvetenskap konstateras att det skrattas mindre åt kvinnliga komiker än manliga komiker. Männens skämt är... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 068
Senast: Gunnar
·
Äldre Hej! Skulle behöva tips om billig och bra bilverkstad i Göteborg. Behöver akut byta hjullager och bromsservo på min renault megane och...
Svar
0
· Visningar
371
R
Kropp & Själ För ca 10 dagar sedan ramlade jag i en rulltrappa och var efter det riktigt mör och blåslagen. Nu innan midsommar började ryggen att...
Svar
13
· Visningar
803
Senast: tuaphua
·
Äldre Har precis köpt hus tillsammans med min sambo så vi båda står på huset samt lån. Han har 2 barn sen tidigare och jag har inga. Worst...
Svar
13
· Visningar
1 518
Senast: Ms_Antrop
·
Tjatter Vad gillar ni att äta på sommaren förutom det givna kanske som glass? Själv har jag just gjort min första jordgubbskräm för i år, helt... 2
Svar
27
· Visningar
1 857
Senast: Reville
·
Relationer Hallo alla kloka bukefalister! Behöver lite tips, hjälp och stöd. Min man har bestämt sig för att han inte längre älskar mig och vill...
Svar
17
· Visningar
1 714
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Någon som kan rekommendera en ekologisk solkräm spf 10-20 till kroppen som inte lämnar en vit hinna på huden? :)
Svar
13
· Visningar
719
Senast: Magiana
·
  • Låst
Tjatter Två jättebra saker att påbörja den här nya tråden med: - Jag missuppfattade nog något med AF idag, jag gick helt enkelt över till... 101 102 103
Svar
2 043
· Visningar
50 283
Senast: Asko
·
Relationer Nån som har ätit korvvvvvvvisch. Är den :d eller :wtf:
Svar
16
· Visningar
1 062
Senast: IsisEm
·
Fritid Jag skulle vilja ha en kamera som går att kolla via dator eller mobilen. Den ska tåla att vara utomhus och vara flyttbar, till exempel...
Svar
5
· Visningar
731
Relationer Vad tänker ni kring detta ämne? Är fängelse en ineffektiv och föråldrad metod? Många kriminella (majoriteten ) återfaller i sin... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
7 684
Senast: golit
·
Äldre Ja jag verkligen avskyr midsommar just nu! Singel och inflyttad (visserligen för många år sedan) och inga "fina traditioner" med gamla... 10 11 12
Svar
224
· Visningar
12 745
Senast: Mirre
·
  • Låst
Kropp & Själ Jag inleder den nya tråden med min rök som äntligen är färdig! :love: Partnern svetsade det sista idag och nu håller vi på att... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
79 148
Äldre Blir så irriterad OCH ARG! Någon har repat min bil, det är en ca 15 cm repa och försäkringen täcker ej skadan. Vad gör man nu? Är...
Svar
18
· Visningar
4 081
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka