Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu har jag ätit vegansk mat i drygt 2 veckor. Vegan kommer jag aldrig bli, mg jag har varit lakto - vegetarian (dvs vegetarian som... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 357
Senast: Andromedae
·
Relationer Min bror är ett par år äldre än mig, närmare 40. Kortfattat så har vi alla en dålig relation med vår far och min bror var retad/mobbad... 2 3
Svar
56
· Visningar
10 165
Senast: Pyrite
·
Relationer Vad ligger motorvarvet på en fullastad långtradare som kör lagstadgat i jämn fart på motorväg
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Tant Edla hade som vanligt ondgjort sig över Mios tillkortakommanden och sedan skickat honom för att köpa hennes älsklingsskorpor i... 32 33 34
Svar
679
· Visningar
21 174
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag genomgick en skilsmässa för drygt 1 år sen som föregicks av lång tids ångest & misär. På slutet var jag otrogen två gånger vilket... 2
Svar
22
· Visningar
4 133
Senast: tanten
·
Äldre Vilken är den godaste köpta potatissalladen, och varför? 2
Svar
22
· Visningar
1 499
Senast: smedsussie
·
Relationer Jag måste prata med någon. Får ingen ordning alls på tankarna nu. Varning för långt och osammanhängande! Jag och min kille flyttade... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 690
Senast: TinyWiny
·
Äldre Uppenbarligen är inte mina google- samt shoppingsskills nog, så det är dags att kalla in det tunga artilleriet. Jag behöver ett par... 2
Svar
27
· Visningar
2 682
Senast: Flixon
·
Äldre Jag ska flyga Luleå- Malmö och sen vidare till Helsingborg men när jag ska välja flyg kan man välja antingen Malmö (mma) eller Malmö...
Svar
3
· Visningar
6 549
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Senaste året har jag fått galna mängder mjäll. Jag har känslig hårbotten och får stora sår av alla vanliga schampon jag hittar i...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Jozze
·
Hemmet Efter att många lovordat kärcher fönstertvätt inhandlades en w20 igår (för den var prissänkt till ett ganska rimligt pris). Tvätten går...
Svar
14
· Visningar
27 773
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Finns det något man kan göra för att lindra ? I stället för att knapra smärtstillande. För andra gången på 7 mån har jag fått så ont... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 257
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Jag och min sambo bor i ett superfint sekelskifteshus med ungefär 16 bostadsrättslägenheter i. Det är tyvärr helt galet lyhört och man... 2
Svar
26
· Visningar
13 549
Senast: Amha
·
Äldre Jag ska på bröllop på midsommardagen. Har skaffat en fin gammalrosa klänning som går ner på halva vaden. Har tyvärr finska ben - vita... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 241
Senast: Jadzia
·
Äldre Jag tänkte spara lite pengar och spanar runt. 24money har ett konto med 10% ränta! Vågar man sätta in pengar där? Kan man se nånstans...
Svar
4
· Visningar
787
Senast: fryckan
·
Skola & Jobb Allvetande buke, hur kommer det att fungera nu att som svensk flytta för att bo i England och jobba eller plugga där? Min plan har det...
Svar
17
· Visningar
2 320
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Har köpt en ny mobil och behöver i samband ned detta ett nytt skal. Det skal jag haft hittills är av ett gummi liknande material (dvs... 2
Svar
24
· Visningar
2 995
Senast: voltis
·
Mat Folk har svarat olika saker när jag frågat så jag tänkte att buke kanske kan hjälpa. Jag råkade lämna kylskåpsdörren på glänt i ca 9-10...
Svar
19
· Visningar
7 766
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Våttorka? golit har inte förr än idag uppmärksammat det absurda i ordet. Som att sanningsljuga eller stängöppna. Andra bukefalister som... 2
Svar
36
· Visningar
2 073
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ De där livesändingar som folk kör med via fb eller olika appar; Är de verkligen lagligt? Känns inte OK enligt PUL, eller?
Svar
8
· Visningar
807
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka