Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Sambon fyller 30 och förutom att jag är i princip pank så har jag bara dåligt idéer på presenter till honom. Men han dricker mycket...
Svar
17
· Visningar
1 202
Senast: AgentCarter
·
Skola & Jobb Jag undrar om någon vet var man ansöker om ett förlängt första bokår för ett aktiebolag? Registreras denna förlängning offentligt? Borde...
Svar
2
· Visningar
383
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Kan vi inte ha en tråd där vi kan dela och diskutera viktiga feminist- och jämställdhetsfrågor? Jag känner att iallafall jag behöver...
Svar
1
· Visningar
426
Senast: MiniLi
·
Tjatter Vad säger ni, kära Skaraborgare? Vore det inte kul att träffas lite? @astronaut och jag funderade lite smått på en liten träff i... 11 12 13
Svar
245
· Visningar
11 252
Senast: illernettan
·
Äldre Får NÅGRA unga i dag lära sig skriva sk skrivstil i skolan numera? Eller skriva för hand överhuvudtaget? På min tid (...) var man... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 902
Senast: ameo
·
Äldre Om man rent hypotetiskt låt säga har en närliggande lördagkväll i solitud att spendera i nämnda stad, var bör man avnjuta den om man har...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Behöver lite hjälp från fantastiska Buke! Har ett säkert heltidsjobb där jag varit ett par år men funderar på om man borde byta. Jobbar... 2
Svar
36
· Visningar
2 095
Senast: Lumos_Nox
·
Kropp & Själ Lång tråd men bönar om hjälp! Jag har ett problem som är väldigt jobbigt. Jag lider av extremt mycket prestationsångest, men problemet... 2
Svar
31
· Visningar
2 897
Senast: Pls
·
Relationer Jag har varit singel länge nu,o längtar såå efter att få träffa nån. Har oxå prövat dajtingsidor, men finner ingen där jag kan dela... 10 11 12
Svar
227
· Visningar
32 515
Kropp & Själ Eller geniala huskurer? Jag har dragit på mig en halsinfektion och kommit in i en negativ spiral av rethosta och...
Svar
10
· Visningar
2 642
Senast: TinyWiny
·
Äldre Min lillasyster är orolig för en av hennes bekanta men ffa hennes barn som är ganska små. Den bekanta la upp en bild på fb på en...
Svar
13
· Visningar
2 095
Senast: Görel
·
Äldre Kom på en sak som konfunderar mig. Nuförtiden finns ju kärnfri vattenmelon att köpa, vilket ju är praktiskt. Men hur bär sig odlarna åt...
Svar
4
· Visningar
4 896
Senast: Derring-Do
·
Trädgård & Växter Hur går jag bäst tillväga för att utrota ca 4 m2 mynta som har rymt från stället där jag planterade den? Min plan är att börja med att...
Svar
7
· Visningar
1 512
Äldre Nästa helg är det dags för mig att plaska lite i Vansbro. Men mellan loppen önskas något att hitta på. Simmar på fredag eftermiddag så...
Svar
0
· Visningar
218
Senast: wippi
·
Skola & Jobb Ok, jag sitter med bokslutet för år 2015 för ett litet handelsbolag. År 2014 var första verksamhetsåret, då bokfördes inte momsen, utan...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: yobre
·
  • Låst
Relationer Fick en chock häromdagen där min ena förälder häver ur sig att hen gift om sig... Kan tillägga att det var en mycket smutsig skilsmässa... 15 16 17
Svar
322
· Visningar
25 175
Senast: LenaH
·
Äldre Kollade på skatteverket och det står att jag itne lämnat in min deklaration. Revisorn jag anlitar är inte anträffbar så jag kan inte...
Svar
12
· Visningar
1 195
Senast: Daff
·
Relationer Hur ofta tänker du på att du är singel? Själv tänker jag ganska ofta på att jag är singel (troligtvis för att jag inte vill vara det)... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 810
Senast: emlem
·
Skola & Jobb Det har ju varit rätt mycket snack om hur man bör vara klädd på jobbet och det skiljer ju förstås från arbetplats till arbetplats och... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 940
Senast: ainasoja
·
Hemmet Vad behöver jag tänka på? De är gamla och målade sedan tidigare. Det finns en del skador och hål mm som jag ska repararera så gott jag...
Svar
3
· Visningar
1 916
Senast: labb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka