Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Åh äntligen...Jag blev så glad när jag läste följande...:)... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
4 722
Senast: CillaW
·
Äldre Jag ska köpa en annan bil, en kombi. Bor på landet och åker en del grusvägar. Kör därutöver till och från jobbet, totalt ca åtta mil/dag... 12 13 14
Svar
270
· Visningar
15 751
Senast: sjoberga
·
Äldre Även om jag egentligen har annat planerat nu i helgen, så kommer vi ändå ha någon form av midsommarmiddag någon av dagarna. Jag dricker...
Svar
12
· Visningar
732
Senast: Görel
·
Äldre Idag har vi att vänta dom i det där målet där en 22-årig kille är åtalad för våldtäkt mot barn, via internet. Killen har tydligen erkänt...
Svar
19
· Visningar
1 208
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Ja som rubriken lyder. Om någon har blivit kändis, kan denne någonsin sluta vara kändis då? Hur då? Hur länge behöver personen hålla sig...
Svar
7
· Visningar
646
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Obs: jag vill inte ha några historier om folk som dött efter narkos, eller varit nära att göra det. ---- Jag ska göra en snabb... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 385
Kropp & Själ Det känns som att något kryper i rumpan på kvällarna när jag ska sova, kliar som satan. men inte annars. Kan det vara mask? Hur vet man... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 821
Senast: AraSlei
·
Skola & Jobb Hej alla kloka bukefalister. Jag känner mig otroligt korkad men jag fattar verkligen inte min sista lönelapp från förra jobbet. Lite...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: Ms_Antrop
·
Hemmet Hjälp. Har börjat kika på tapeter. Då målning kommer bli svårt måste det bli tapeter. Jaghar en vägg i hallen som man möts av direkt vi...
Svar
12
· Visningar
1 309
Senast: tgd
·
Äldre Jag efterlyser recept på en klassisk svensk potatissallad dvs med någon typ av gräddfils- eller creme fraiche baserad dressing. När jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 157
Senast: BobberiBoo
·
Relationer Boka in er den 16 dec redan nu för då är Darth Vader tillbaka :nailbiting:. Kommer det att vara den riktiga Vader den här gången...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Gammeln
·
Relationer i dagens Yougov :bump:. Jäkla va bra om det skulle bli så i valet. Å frigoliten tynger som vanligt. SD 23.3% ökar och M 24,4% ökar. Blir...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ I november förra året så gjorde jag en galloperation där blåsan och innehållet togs bort genom titthål. Jag har mått jättebra sen dess...
Svar
5
· Visningar
6 392
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag får ont i lång och ringfingrarnas knogar då jag går med stavar. Känns ju helfånigt. Någon som vet om detta är ett vanligt problem...
Svar
13
· Visningar
1 982
Senast: ptr
·
Mat Jag spenderar mycket tid i bilen i mitt jobb och ibland är det långt till lunch/middag. Så jag skulle behöva tips på vad jag kan ha med...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Dahlianna
·
Äldre Ni på buke brukar ha massa koll på saker Jag fyller ju jämnt i höst och skulle vilja fira det lite. Att ha fest för vänner är ingen ide...
Svar
10
· Visningar
1 000
Senast: Sonic76
·
Hemmet Jag och min sambo har börjat kolla på hus och det är ju inte utan att vi känner oss lite villrådiga. :) Vad är det man ska tänka på... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 632
  • Låst
Tjatter Jag har jobbat klart för dagen, hämtat barnet på Malmö central och varit i stallet. Nu kollar vi på fotboll och äter jordgubbar. Eller... 99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
60 245
Senast: ricca
·
Kropp & Själ Jag har bestämt mig för att donera mitt hår för att någon som förlorat håret pga sjukdom ska kunna få en billigare peruk. Så på torsdag... 2
Svar
38
· Visningar
3 820
Senast: nyttnick
·
Äldre Letar förslag till företag som genomför teambuilding. Inte aktiviteter som höghöjdsklättring eller forsränning utan mer ett scenario där...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: grusholmen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka