Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har några småsaker jag vill fixa här hemma, men jag har tummen mitt i handet och kan pinsamt lite om sånt här. Jag kan knappt spika...
Svar
4
· Visningar
1 688
Senast: cherie
·
Äldre Igår gjorde jag några systemuppdateringar på min mobil, och bläää vad dåligt allt blev. Bla så kunde jag tidigare trycka på knappen för...
Svar
0
· Visningar
204
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb Jag jobbade ett par dagar med ett telefonjobb hemifrån, med att boka möten. Jag är en duktig säljare med mycket erfarenhet sedan...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: Raderad medlem 19815
·
Skola & Jobb Ett gissel Jag sitter i ett kontorslandskap. Många vill ha vad jag tycker egentligen är ett snäpp för kallt. Det ställer ac:n på...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: Snowball
·
Fritid Det roliga i kråksången är väl att dom läser den här tråden eftersom jag vet att några av dom håller till här :p Men! Jag är så jävla... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 826
Senast: Ramona
·
  • Låst
Kropp & Själ golit diskuterar gärna omröstningen, resultatet, orsaken, konsekvenserna, fördelar, nackdelar, alla möjliga perspektiv. Utom de...
Svar
2
· Visningar
558
Senast: LenaH
·
R
Skola & Jobb En arbetsplats har problem med att vissa känner sig illa behandlade av andra kollegor. Genomgående är att de är nyanställda, och många... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 055
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Jag börjar bli less på att bli kallad till cellprov för att sen alltid få reda på att jag ska göra ett nytt cellprov, kolposkopi samt...
Svar
4
· Visningar
750
Fritid Jag har en Junga cylindertvättmaskin i tvättstugan som vi får använda till att tvätta mattor. Enda personen som visste hur det funkade...
Svar
10
· Visningar
4 449
Senast: Monstermom
·
Äldre Jag har sneglat lite på Svärdsjöträffen, men det är ju så himla långt bort! Annars hade jag gärna deltagit där, det låter jättemysigt...
Svar
13
· Visningar
880
Skola & Jobb Hur tar man semester? På riktigt, alltså. Vad är era bästa tips för att verkligen logga ut så snabbt som möjligt och vila upp sig...
Svar
6
· Visningar
694
Senast: Zack
·
Äldre Årets nödvändigaste tråd ;) Men ja, i mataffärer har jag lagt märke till att många som köper bananer väljer att stoppa ner dem i... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 804
Senast: Araminta
·
Äldre Appropå Nan Ingers böcker, åååh så mycket nostalgi :love: ville jag kolla om man kunde låna några av hennes böcker som e-bok. Tyvärr...
Svar
3
· Visningar
369
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ :confused::confused:Jag fantiserar mig iväg till ett annat liv hela tiden. Tidigare har jag funderat på att leva i Spanien, flytta till... 2
Svar
32
· Visningar
2 328
Relationer Blir så irriterad. Har en person i min närhet som alltid försöker förminska en (indirekt ). Hen kan tex säga att jag är galen som... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 588
Senast: Raderad medlem 6459
·
Relationer nu vänder jag mig (igen) till kloka buke! Jag och en kompis började prata lite igårkväll och jag kan inte riktigt släppa det:p Hon är... 2
Svar
37
· Visningar
4 266
Senast: Semlan
·
Trädgård & Växter Grannen har massor av aklejor, och fick ta lite frökapslar, men är de bara och trycka ner dom i backen och hoppas de gror eller ska de... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 593
Äldre Jag läste en bokserie som barn om ridskoleryttaren som tävlade hösten grodan tillsammans med privathästägarna. Vad heter författaren...
Svar
9
· Visningar
1 019
Senast: Lupino
·
Äldre Finns det ens? Har sökt som en tok men inte hittat något. Är dock ganska säker på att mamma sjöng den för oss när vi var små, på...
Svar
5
· Visningar
1 291
Senast: Korven
·
Skola & Jobb Skapade ett anonymt nick. Om någon kommer på vem jag är, vänligen avslöja inte det, det gör jag säkert själv senare i tråden :angel... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka