Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har jobbat med samma sak nu i snart 5 år och funderar på att byta. Behöver lite input från folk som jag inte känner så väl. Idag...
Svar
3
· Visningar
1 216
Senast: Raderad medlem 19815
·
Skola & Jobb Äntligen! Dags att börja plugga på högskolan till våren. Ska bli fint med lite nya utmaningar. MEN, eftersom jag är en orolig själ så... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 189
Senast: Pilot
·
Skola & Jobb Känner mig ensam i mina funderingar -så här är det, jag vill alltid uppåt, framåt och vidare. Jag har svårt att vara nöjd, är lagt åt...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: Dorinda
·
Skola & Jobb Det har nu visat sig att jag har fått för låg lön i ett år. För ett år sedan så fick min arbetsplats kollektivavtal inom handels. Då jag...
Svar
3
· Visningar
1 443
Senast: swemale
·
Skola & Jobb Jag har en nära familjemedlem som tidigare jobbat 100% men detta år bara 80, dock har hen lyft en heltidslön då gamla chefen glömde...
Svar
13
· Visningar
1 918
Senast: Tassetass
·
Skola & Jobb Hej! Jag har prov på tisdag om taluppfattning, aritmetik och algebra. Jag har matte 2a. Hur fan räknar man ut 16 upphöjt i 3/2 utan...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Silkisif
·
Skola & Jobb Det har min arbetsgivare begärt nu, och jag klandrar dem inte, jag har varit sjukskriven 9 ggr i år. Jag hänvisas till en läkare på... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
19 015
Senast: Amha
·
Skola & Jobb Vad ska det stå på ett papper som man lämnar till arbetsgivaren om att man som månadsanställd önskar högre sysselsättningsgrad? Och har...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Kan veckovilan gå på något annat än antal dagar man jobbat i rad? Har fått varning från jobbets schemaprogram att jag har dragit över... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 621
Skola & Jobb Jag håller på att se mig om efter nytt jobb, i brist på annan spänning i tillvaron :D I dagsläget jobbar jag som undersköterska inom...
Svar
6
· Visningar
1 100
Senast: Humla
·
Skola & Jobb Jaa, som rubriken lyder.. Jag har ju haft ett år av depression/ångest och blivit inlagd på psyk flera gånger under den här tiden. Jag... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 893
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Har i början av året haft POU-samtal (motsvarande utvecklingssamtal) med min nya chef. Det finns även en bedömningsgrupp bestående av... 2 3
Svar
53
· Visningar
7 270
Skola & Jobb Hej Buke, jag är ny här på forumet även om jag under flera år har smygläst utan att vara medlem! Så nu är det dags för min första tråd...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Ninjakatten
·
Skola & Jobb lägger in tråden här för tror fler här gjort C-uppsats och kan svara på min fråga. Jag tar min examen från sjuksköterskeprogrammet i... 2
Svar
36
· Visningar
7 373
Senast: Miljah
·
Skola & Jobb Jag ska fylla i blankett till A-kassan. Jag har fortfarande en tjänst på 33,75 proc kvar. En fast tjänst med månadslön. A-kassan frågar...
Svar
8
· Visningar
793
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Oh, All vetande Bukeorakel... vad ska jag fiska efter i program väg. Det är jobb. Jag behöver enkelt kunna bygga/fylla en egen...
Svar
0
· Visningar
438
Senast: BornAgain
·
Skola & Jobb Är det bara jag som tycker det är fruktansvärt jobbigt!? Imorgon är det min sista dag på utbildningen :banana: Den här terminen har...
Svar
7
· Visningar
616
Senast: lisa412
·
Skola & Jobb Hur ser dessa ut för er? Läggs det fokus på arbetet/arbetsuppgifter? Personlighet? Interaktion mellan kollegor? Framtidsutsikter? Har...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Paddington
·
Skola & Jobb Har bilen jag använder i tjänsten ståendes hemma på gårdsplanen och åker in med den till centralkontoret när den ska in på service. Men... 2
Svar
23
· Visningar
2 087
Senast: athena
·
Skola & Jobb Hur får man arbetstagare att ta sitt jobb på allvar? Att följa arbetsgivarens regler och förstå vikten av att göra ett bra jobb? Tar... 2
Svar
26
· Visningar
2 538
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka