Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja vad händer om man kör utan att ha koll? Får man böter om polisen ser det? Såg sen att det var böter 1500
Svar
5
· Visningar
2 534
Senast: Korven
·
IT & mobiler Mitt säkerhetsprogram har gått ut.. och jag vill inte surfa naken. Vad ska jag välja?
Svar
0
· Visningar
391
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Del 2 av @Blåbärets populära tråd för några år sedan. Min ena yttre blygdläpp är alltså helt blåsvart! Ser typ ut som att en... 2
Svar
39
· Visningar
7 155
Senast: Stalone
·
Kropp & Själ Jag har använt menskopp i många år nu, säkerligen 10 år. Jag har varit extremt nöjd fram tills ungefär ett år sedan. Nu har jag ett...
Svar
18
· Visningar
7 090
Senast: SiZo
·
Äldre Kanske blev rubriken lite missvisande, jag är inte efter "tänk på det här" i första hand, utan tips på resmål och aktiviteter! Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 983
Kropp & Själ Behöver något som gör mig motiverad/pigg men ändå samtidigt gör så att jag känner mindre av min inre stress. 6 7 8
Svar
152
· Visningar
10 663
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb Byggstrejken är över. De fick nöja sig med samma nivå på löneökning som industrin, men ackordlönerna blir kvar. Bra eller dåligt? Jag...
Svar
0
· Visningar
469
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Hej! Jag har i 4-5 dagar haft en molande värk i magen, långt ner till vänster, jag gissar på att det är äggstocken men jag vet ju inte...
Svar
1
· Visningar
877
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ I-landsbekymmer... I en samlingslokal nära mig är det zumba en gång i veckan. Jag har anslutit till gänget av damer. Vi är allt från...
Svar
16
· Visningar
5 814
Senast: TinkerBell
·
Äldre Hjälp en förvirrad exilsvensk... Hur kan man i dagens Sverige köpa tågbiljetter? Hur skiljer sig priserna mellan t ex SJ:s hemsida och...
Svar
15
· Visningar
5 301
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ I morse, runt 07, cyklade jag upp till stallet för att släppa ut hästarna. Jag mådde som vanligt och det var inga konstigheter. Dock när...
Svar
8
· Visningar
1 734
Senast: Saeta
·
Äldre Ska skicka något till UK som ska hållas fryst så länge som möjligt, vill därför lämna in det strax innan posten går iväg i morgon så det...
Svar
3
· Visningar
650
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Mitt balsam är slut och tullen har tagit mitt paket med ny försyning. :down: Jag behöver nytt balsam nu! Finns det något bra balsam att...
Svar
6
· Visningar
2 559
Senast: Centaur
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag... 21 22 23
Svar
450
· Visningar
35 650
Tjatter Nu på lördag och nästa fredag har jag tänkt att gå på fester där det krävs lite mer "uppklädnad" än vid andra tillfällen. Nu till helgen...
Svar
5
· Visningar
719
Relationer Om en kompis till mig är gift och köper en bil, (hon står alltså som ägare på bilen) men inte kan betala klart lånet på bilen för hon...
Svar
3
· Visningar
1 653
Senast: Estivuz
·
Skola & Jobb Jag är tjänstledig för studier (en utbildning på två år som startade hösten 2015). Under tjänstledigheten har jag inte arbetat något...
Svar
4
· Visningar
2 056
Senast: Maoam
·
Äldre Gift par utan barn, på båda sidor finns syskonbarn. Maken dör först (2002) och nu har makan somnat in. Hur fördelas arvet?
Svar
19
· Visningar
1 921
Kropp & Själ Joanna, 36, skulle städa – hittades död ... "Nu misstänker polisen att hon kan ha mördats. – Det var så mycket liv i henne, jag förstår... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 324
Senast: fio
·
Skola & Jobb Har länge funderat på att utbilda mig till tvåämneslärare, varav ena ämnet idrott och hälsa. Det andra ämnet är fortfarande lite oklart...
Svar
13
· Visningar
4 433
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hingstvalsfunderingar 2025