Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej! Jag skriver från ett nytt konto då flera på buke vet vem jag är och detta kommer bli ganska personligt och om saker som få vet om...
Svar
1
· Visningar
2 009
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag har varit trött, deppig, haft huvudvärk, lite snuva och nysningar, konstig känsla i halsen det sista. Jag har trott att jag håller...
Svar
8
· Visningar
755
Senast: LiZH
·
Kropp & Själ WTF - de senaste gångerna som jag köpt kruksallad har något ljushuvud hällt på torra risgryn. Idag så bet jag i ett risgryn och jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 687
Äldre Ibland händer det att jag tar någon av mina löpturer i skog och mark, problemet är bara det att jag inte har några riktigt bra skor...
Svar
11
· Visningar
739
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Någon som har tagit den eller vet något om den? Har fått den utskriven och den verkar ju hur läskig som helst :crazy: 2
Svar
36
· Visningar
16 760
Senast: GotAsecret
·
Tjatter Tja, som rubriken säger - jag blev inkastad i festkommittén och måste hitta på något till på tisdag kväll... Det är alltså ingen...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Emtherlia
·
Äldre Jag har ett par levis jeans jag gillar och skulle gärna ha ett par till likadana eller i annan färg, har vart och kollat i de lokala...
Svar
8
· Visningar
3 873
Senast: Helga
·
Svar
1
· Visningar
374
Senast: Intejag
·
Relationer Nu är man äntligen gift!! Bröllopet gick som planerat men nu har vi det där med bröllopsresa kvar. Undrar om det är någon här som har...
Svar
2
· Visningar
515
Senast: Hyacinth
·
Äldre Prince är död, det har bekräftats.
Svar
1
· Visningar
459
Senast: sweep
·
Äldre Skall resa till Grekland på lördag. Upptäckte när jag packade ihop pinalerna att mitt pass ser annorlunda ut än sambons och sonens. Mitt...
Svar
17
· Visningar
1 309
Senast: Azalea
·
Kropp & Själ Sd har kommit med förslaget att beröva brottslingar deras svenska medborgarska. Ett djärvt grepp av ett parti där den kriminalpolitiskte...
Svar
6
· Visningar
1 125
Senast: CillaW
·
  • Låst
Tjatter Det var tydligen dags för ny tråd igen... :D Lite mör i kroppen efter gårdagens pass i trädgården men det är bara härligt. Det verkar... 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 794
Senast: Ninnurur
·
Fritid Någon som vet vart jag kan köpa stora nystan i bommullsgarn? vill helst ha 500 g men har bara hittat 200 g som mest men då i fel färg...
Svar
0
· Visningar
466
Senast: emlem
·
Kropp & Själ dagens i-landsproblem. Jag kan inte prutta på jobbet. Stört omöjligt (hjälper inte att gå på wc heller) Ni kan ju tänka er hur magen... 2
Svar
27
· Visningar
5 624
Senast: golit
·
Äldre Jag skulle vilja gå ut och dansa lite! Men som 38-årig nykterist (typ), var kan man gå? Tips på bra ställen för oss lite över 18 som...
Svar
7
· Visningar
666
Senast: clusia
·
Trädgård & Växter Om man ska sätta upp ett Attefallshus, så ska det göras en anmälan till Boverket(?). Nån som vet vad det kan kosta med en sån anmälan... 2
Svar
23
· Visningar
1 602
Kropp & Själ På senaste tiden har det börjat svida rejält i ögonen när jag gråter. Det är på den nivån att jag inte kan ha ögonen öppna förrän jag...
Svar
7
· Visningar
15 584
Senast: Smulu
·
Skola & Jobb Månadens medarbetare ska införas där jag jobbar och det är vi anställda som ska nominera den/de vi tycker ska bli månadens arbetare... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 184
Senast: Shenzi
·
Relationer Är jag friendzone:ad? Eller tolkar jag signalerna fel? Jag och en kille i klassen umgås väldigt mycket under skoltid. Vi har alltid kul...
Svar
17
· Visningar
2 209
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka