Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Joanna, 36, skulle städa – hittades död ... "Nu misstänker polisen att hon kan ha mördats. – Det var så mycket liv i henne, jag förstår... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 324
Senast: fio
·
Skola & Jobb Har länge funderat på att utbilda mig till tvåämneslärare, varav ena ämnet idrott och hälsa. Det andra ämnet är fortfarande lite oklart...
Svar
13
· Visningar
4 433
Senast: lady_vip
·
Relationer Jag vill först och främst varna för det kan ev. bli ett rörigt inlägg. Men jag hoppas att du orkar läsa det! Kort bakgrundsinfo: *... 2
Svar
23
· Visningar
3 403
Äldre Efter sonens bortgång vill jag starta en minnesfond i hans namn, för att hjälpa andra ungdomar med drogproblem. Men hur gör man...
Svar
17
· Visningar
12 431
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ En av världens främsta på en av mina funktionsnedsättningar ska vara huvudtalare på en konferens nästa år och jag har möjlighet att gå... 2
Svar
36
· Visningar
2 736
Senast: Asko
·
Äldre Lyssnade på en dokumentär om en ickebinär person som ville bli kallad "hen" istället för "han" eller "hon". Det fick mig att fundera...
Svar
7
· Visningar
5 448
Senast: TildaMoa
·
Kropp & Själ Det här inlägget kommer innehålla ganska mycket privat info så är ni känsliga borde ni inte läsa mer :) Iaf...Jag verkar ha ett väldigt... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 380
Senast: hovtassfot
·
Kropp & Själ Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, jag befinner mig i en rejäl nedförsbacke när det kommer till jobb, hälsa och...
Svar
3
· Visningar
990
Senast: lil-sis
·
Relationer Jag har just upptäckt att folk kramar varandra i affärsrelationer. Nu skulle jag behöva hjälp att förstå fenomenet bättre. Visste ni... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 472
Senast: Karfitsa
·
Äldre Har precis flyttat till Degerfors, inte jättelångt från min hemort Örebro men ändå tillräckligt för att tex spontanfika eller... 2
Svar
37
· Visningar
1 724
Senast: Basilika
·
Relationer Hej Buke! Jag var aktiv här förut, men nu för tiden har jag inte varit inne på väldigt länge... Men jag har sån ångest och känner mig...
Svar
15
· Visningar
1 521
  • Låst
Äldre Uj vad skäll jag fått när jag framfört åsikten att man själv har ett delansvar för sin egen säkerhet. Nu framför tom. polisen samma... 31 32 33
Svar
656
· Visningar
25 786
Senast: yennork
·
Äldre Jag och karln funderar lite på att tågluffa i sommar :love: planen är att köpa ett interrailkort som gäller i 22 dagar med 10 resdagar...
Svar
15
· Visningar
1 285
Relationer Jag har precis fått reda på att min man ( vi är gifta) har skrivit med andra tjejer i början av våran relation. När vi träffades så... 2
Svar
28
· Visningar
5 381
Äldre Nu sitter jag här och drömmer igen. Jag gör det ibland när livet känns för överväldigande och jag längtar ut. Ja, från stan alltså. Inte... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 364
Senast: anna_panna
·
Skola & Jobb Är det någon här med praktiska erfarenheter av långpendlig mellan studie/jobbort och bostadsort? Jag har efter många år hittat en...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: nickan1
·
Tjatter Frågan lyder som rubriken! Det är alltså baserat på användarnamn, avatar och tidigare inlägg som man kanske tycker att personen passar... 23 24 25
Svar
493
· Visningar
16 318
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Blev minst sagt upprörd när jag ringde vårt försäkringsbolag och undrade hur det gick med bedömningen av sonens ögonskada som han fick i...
Svar
2
· Visningar
2 150
Senast: tanten
·
Äldre Vi skall snart ha dop/"välkommen till världen"-firande för dottern. Även om vi bara bjudit in närmsta släkten blir vi ändå runt 30... 2 3
Svar
44
· Visningar
9 311
Senast: Balahé
·
Kropp & Själ Suttit en stund och försökt formulera en förklaring på vad jag känner och titeln passar nog bäst. Jag har under senare år kännt mig... 2
Svar
24
· Visningar
1 571
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18