Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Månadens medarbetare ska införas där jag jobbar och det är vi anställda som ska nominera den/de vi tycker ska bli månadens arbetare... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 184
Senast: Shenzi
·
Relationer Är jag friendzone:ad? Eller tolkar jag signalerna fel? Jag och en kille i klassen umgås väldigt mycket under skoltid. Vi har alltid kul...
Svar
17
· Visningar
2 209
Senast: Badger
·
Äldre Funderar mycket på det. Att det är stor brist på bostäder är ju inget okänt. Men samtidigt, vad kan göras? Bygga massa nytt, absolut... 11 12 13
Svar
247
· Visningar
12 469
Senast: Badger
·
Äldre Om en person äger ett hus och har skrivit på en fullmakt för sin ekonomi till ett av barnen och det barnet väljer att sälja personens...
Svar
2
· Visningar
618
Senast: Ramona
·
Relationer Jag har valt att skapa en anonym användare för detta ämne. Jag har hamnat i kris, kan inte tänka klart och behöver lite utomståendes... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 738
Senast: Hemlignu
·
Kropp & Själ Mina föräldrar har kommit på att de ska göra om hemma och bland annat införskaffa en bäddsoffa och undrade om jag hade några önskemål...
Svar
6
· Visningar
913
Senast: Bubbla
·
Trädgård & Växter Mitt fina system för nybörjare (mig) Gardening by Google har slagit i en total vägg. Hur jag än vänder mig och vrider mig så verkar... 2
Svar
33
· Visningar
4 788
Senast: Chili
·
Fritid (Gammal användare som känner behov av att vara lite mer anonym). Köpte för några år sedan ett hus tillsammans med min familj som vi...
Svar
15
· Visningar
3 687
Senast: tara
·
Äldre Nuförtiden dyker det ju upp riktad reklam överallt, och så kan det ju vara, är väl svårt att komma undan. Det jag stör mig på är VILKEN... 2
Svar
25
· Visningar
2 007
Senast: Marvin
·
Hemmet Inspirerad av tråden "Fult hem -jag skäms" på Senior tänkte jag att vi kunde skapa vår egna inredningstråd här. Bilder på hur våra hem... 2 3
Svar
45
· Visningar
6 118
Senast: Koltrast
·
Hemmet Efter att ha slängt de som var hos mamma, pappa, mormor och farmor har jag nu kommit på att jag vill ha en stekgryta. Men vad välja... 2
Svar
34
· Visningar
21 270
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter På med mygghatten och ha macheten redo. Det är dags för en lek i djupaste djungeln! Människobarnet Mowgli har växt upp med vargarna... 21 22 23
Svar
459
· Visningar
20 553
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Behöver lite råd från er.. Jag och min särbo har varit tillsammans i ca 4 år. Han bor i en hyresrätt och jag bor i en Bostadsrätt (en... 2
Svar
22
· Visningar
2 757
Senast: Mabuse
·
Äldre Hur är Nike Air Max i stl och skiljer det något mellan olika färger/mönster? Är :love::love::love: i en modell som är slutsåld, så...
Svar
4
· Visningar
618
Relationer Med risk för att detta blir väldigt långt, så ber jag redan nu om ursäkt. Jag har för några veckor sedan brutit med min särbo. Det gick...
Svar
18
· Visningar
2 974
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Jaha, så var jag här igen. Ett par hela jeans kvar, ett byxköp är nödvändigt. Såhär ser jag ut: Ingen helt ovanlig form, alltså. Så... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 051
Senast: Buck
·
Äldre I dagsläget har vi Hemköps av gammal vana men nu vill jag uppgradera mig! Vi använder kreditkortet till matinköp så ingen hög...
Svar
17
· Visningar
1 238
Skola & Jobb Vilka tar examen från Högskola/Universitet i år? Har ni fått jobb än? För mig går det segt, har sökt närmare 20 tjänster utan svar...
Svar
11
· Visningar
1 343
Senast: Youmeoh
·
Kropp & Själ En något privat tråd... men jag är trött på det här :mad::cry: Jag har med alla mina partners (5 st) haft ont vid just införandet vid...
Svar
13
· Visningar
1 424
Senast: Alexis
·
Kropp & Själ Är det nagon som har ett superrecept pa tacokrydda. Var är alldeles för stark och jag kan bara ta sa lite att det inte just smakar...
Svar
12
· Visningar
1 488
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hingstvalsfunderingar 2025