Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Fick nyss stora problem med Fire Fox som jag gått över till ett tag. Rensade ut lite cookies och gammal webhistorik osv. När jag sen...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Tänkte köpa ny mobil, men vet inte vilket märke, eller vilken modell. Kom med förslag tack! Jag är så tråkig att jag tänker att det är...
Svar
7
· Visningar
2 013
Senast: Houdinie
·
IT & mobiler Jag har hittills inte haft min mail överförd till iphone men nu tänker jag ha det. Det är bara frågan: hur gör jag? När jag nyss...
Svar
11
· Visningar
1 905
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Har en äldre kombinerad skrivare-scanner-kopiator. Eller jättegammal är den inte men inte jätteny kanske max 5 år. Inget inbyggt...
Svar
1
· Visningar
1 100
Senast: tomten
·
S
IT & mobiler Hur laddar man upp bilder till bukefalos?:angel: vet ej hur man gör ser så kompliserat ut!:confused: Snälla om nån vet det så skriv...
Svar
17
· Visningar
1 500
Senast: Miiinii
·
IT & mobiler Nu i deklarationstider behöver man ju ett bandID. Min sambo har BankID på sin datur, nu är min fundering om denna är personlig eller om...
Svar
3
· Visningar
8 295
IT & mobiler Jag blir tokig! Varför går inte ALLA låtar i spellistan att spela i offline mode på min iPhone? Vissa är gröna medan andra är gråa...
Svar
2
· Visningar
1 721
Senast: Zaga
·
S
IT & mobiler Nyss när jag startade våran "familjedata" så kom det upp ett fönster om att ett program som kallas SoftCop har hittat ett virus på vår...
Svar
8
· Visningar
1 897
Senast: ponny7
·
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mig hur jag blir av med skiten? SÅ jävla iriiterande är de iaf och jag lyckas inte plocka bort dem, snälla hjälp!
Svar
0
· Visningar
814
Senast: Mikan
·
IT & mobiler Eller rättare sagt, PS3an uppdaterar sig som den ska, men när spelen ska uppdatera sig går det till 99% sen är det nåt fel på...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Madick
·
IT & mobiler Som rubiken lyder så har jag ladat hem programet Kies på datorn så jag kan föra över bilder och låter till datorn samt mobilen...
Svar
0
· Visningar
1 149
Senast: Peka
·
IT & mobiler Kan man på något sätt få reda på vem ett ip nr tillhör? Och hur fungerar det med sådana? Är någon som lämnat en (ganska konstig)... 2
Svar
24
· Visningar
3 386
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Förr har jag kunnat klicka på en list under var mailet kommer ifrån, men nu finns inte den listen/baren efter en uppdatering. Hur...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler mitt word är hela tiden inställt på Engelska (USA) så alla ord ser felstavade ut. i blir automatiskt I osv. jag har ändrat tusen...
Svar
2
· Visningar
1 295
Senast: jan
·
J
IT & mobiler Vilken Dator tycker du är bäst ? Mac eller Pc ?
Svar
11
· Visningar
1 742
Senast: jan
·
C
IT & mobiler Är det någon mer som har/har haft problem med själva installationen av Mitt Stuteri? Hur jag än gör så går det inte att spela. :confused:
Svar
5
· Visningar
2 335
Senast: ricca
·
IT & mobiler Hur tar jag bort bakgrundsbilden så att bakgrunden blir transparent, alltså till ingen bakgrund alls. Hjälp mig gärna så fort som... 2
Svar
30
· Visningar
6 588
Senast: Erato
·
IT & mobiler Jag försökte genomföra en betalning via PayPal och på slutet klagade den på att jag har gamla cookies. Eftersom jag inte angav mitt...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Min dator har fått en knäpp. Helt plötsligt kan jag inte markera flera filer samtidigt. Och det går inte att klicka på något och få...
Svar
3
· Visningar
2 121
Senast: Piglet
·
F
IT & mobiler Vet inte om det hamnar rätt nu, men eftersom det tillhör datorområdet så chansar jag. Jag råkade ha livet av min externa hårddisk för...
Svar
8
· Visningar
1 597
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka