Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Det gamla spelet från 94, Lejonkungen. Man ska ju kunna skriva in ordet Dwarf vid introbilden, där man kan välja start/options. Så...
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Lycanthrope
·
IT & mobiler Någon som är haj på excel? Jag har döpt ett antal kolumner på rad 1 efter olika kriterier. På dessa har jag lagt ett autofilter för att...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: dee79
·
IT & mobiler Ja, har laddat ner en fin font som ska ligga till grund för min tatuering, meeen jag har inte den blekaste om hur jag ska få in det i...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Suck, på något vis har jag lyckats få så att de filer jag öppnar/hämtar hem bara visas i filhämtaren och sedan måste jag själv gå in i...
Svar
3
· Visningar
1 350
Senast: Pancakes
·
IT & mobiler Barnen har fått min gamla Dell bärbara dator, som har en DVD-spelare i sig. När man sätter en DVD-skiva i den så säger den att...
Svar
6
· Visningar
1 504
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hej! Det är så att idag började mina högtalare har skumma ljud för sig. Små sprakande ljus lite ibland. Så antog att det var dem det var...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: tomten
·
IT & mobiler Vilken kamera skulle du valt av dessa? Olympus XZ-1 info...
Svar
5
· Visningar
1 187
Senast: Seabaz
·
IT & mobiler Hur gör man det? Alltså koda kan jag, men var hittar jag bilden till det (finns säkert någon standard) och ska den länkas på något...
Svar
2
· Visningar
3 535
Senast: Stereo
·
M
IT & mobiler Köpte en dator i sommras, en hp. Nu går den att starta men då ja ska logga in händer det inget, skärmen blir svart eller så kommer det...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: millus
·
IT & mobiler På senare tid har min dator börjat klydda. Jag misstänker att det är hårdvaruproblem, och jag hoppas att vi har några datorbyggare här...
Svar
17
· Visningar
2 024
IT & mobiler Min Toshiba laptop hittade på nåt konstigt igår kväll. När jag startar upp datorn så får jag upp en inloggningssida. Skriver mitt...
Svar
5
· Visningar
1 331
Senast: Rosett
·
S
IT & mobiler Hejsan! Undrar lite om man kan använda en dosa för självutlösare när man rider? Alltså om man kan ha den lilla dosan i handen medans...
Svar
8
· Visningar
1 471
Senast: stallbacken
·
IT & mobiler Jag installerade IE9 för ett tag sedan och håller på att klura ut hur det funkar. Idag skulle jag göra något och lyckades minska ner...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: hallonsaft
·
IT & mobiler jag har kört fast och behöver hjälp!! jag ska leta upp studenterna innan vi kan ha lektion. vart kan jag hitta dom? och vart kan jag... 2
Svar
20
· Visningar
3 421
Senast: Jealinfoo
·
IT & mobiler Jag behöver ett sorts sökbart register på datorn. Vill kunna söka på te.x gatuadresser, datum för att hitta tex alla inlagda kunder...
Svar
8
· Visningar
1 317
Senast: Spirit
·
IT & mobiler ..jag får bara error när jag ska uppdatera min telefon , och när jag ska installera typ Nokia Ovi Suit...varför vill min dator inte var...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler I mitt jobb har jag nu gjort ett arbete om kost och träning. Jag ska göra en ganska lätt men ändå snygg framsida till detta (arbetet i...
Svar
3
· Visningar
3 680
Senast: tomarn
·
IT & mobiler När jag kopplar min mobil (htc legend) till datorn och försöker föra över bilder eller video, så tar det mellan 10 och 40 sekunder innan...
Svar
9
· Visningar
5 011
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Hej! Lite kryptisk rubrik kanske, men det är så att min hotmail-adress har blivit hackad eller nåt, så den skickar ut massa idiotiska...
Svar
8
· Visningar
2 013
Senast: Anettejt
·
IT & mobiler Är i Kina förtillfället, och undrar om nån kan typ pedagogiskt kan förklara hur jag ska kunna kommer ut på facebook här i kina. Tyvärr...
Svar
4
· Visningar
2 743
Senast: Sandra78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka