Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
För att jag ska kunna logga in mig på facebook så behöver jag skriva min mailadress, och i den har jag med ett understreck _ Men fattar...
IT & mobiler
Det började med att Norton varnade för nån fil som inte var testad av många eller nåt sånt. Det stod nåt om att jag inte använde den och...
IT & mobiler
Jag har en hemsida, ganska ny, som funnits nu i snart 6 veckor. Anmälde den till google samma dag. Att det är svårt att hamna högt upp i...
IT & mobiler
Min kamera sparar filmfiler i MPEG4, och hur jag än bär mig åt så kan jag inte få ner dom till en "vanlig" fil så jag kan använda den på...
IT & mobiler
För det mesta går det hur bra som helst att öppna filerna som någon skickat med e-posten. Men ibland går det inte alls, och jag vet att...