Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler För att jag ska kunna logga in mig på facebook så behöver jag skriva min mailadress, och i den har jag med ett understreck _ Men fattar...
Svar
10
· Visningar
5 932
Senast: Bylund
·
IT & mobiler "No internet connection detected Spotify will automatically try to reconnect when it detects an internet connection. (error code: 4)"...
Svar
7
· Visningar
6 949
IT & mobiler Jag sökte och hittade två gamla trådar, men jag tyckte att jag trots allt kunde göra en ny. Har varit systemkamera-ägare i lite drygt... 2
Svar
20
· Visningar
2 924
Senast: Breaktown
·
IT & mobiler Det började med att Norton varnade för nån fil som inte var testad av många eller nåt sånt. Det stod nåt om att jag inte använde den och...
Svar
3
· Visningar
960
Senast: Yukionna
·
IT & mobiler Jag har en hemsida, ganska ny, som funnits nu i snart 6 veckor. Anmälde den till google samma dag. Att det är svårt att hamna högt upp i...
Svar
8
· Visningar
1 487
Senast: Modig_Korn
·
IT & mobiler Varför har msn börjat fungerar inne i hotmailen? Alltså att man står som inloggad fast man bara är inne och kollar mailen. Vet flera...
Svar
4
· Visningar
1 645
Senast: -Remont-
·
IT & mobiler Jag har hämtat hem Ultrastar (som Singstar fast gratis) och var sugen på att testa såhär när ingen kan höra mig :p, men så funkar inte...
Svar
4
· Visningar
1 957
IT & mobiler Jag har en Samsung NC20, laptop i miniformat. Ingen CD/DVD. Jag har köpt en skrivare men i installationsinstruktionerna beskrivs bara...
Svar
1
· Visningar
890
IT & mobiler Jaha, snälla buke, hjälp mig tänka :bow: I nuvarande lägenheten har vi blivit vansinnigt bortskämda med tvättmaskin och torktumlare...
Svar
12
· Visningar
3 081
Senast: lillkillen
·
IT & mobiler Hej Jag har precis köpt min första laptop :bump: jag bor i ett nytt hus på landet utan hemtelefon och mitt Internet nu kommer trådlöst...
Svar
7
· Visningar
1 751
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Min kamera har sedan länge gått i pension men då jag tidigare inte har fått tummen ur så har det inte blivit någon ny. Nu är jag trött...
Svar
18
· Visningar
1 569
Senast: Zqathan
·
IT & mobiler Min kamera sparar filmfiler i MPEG4, och hur jag än bär mig åt så kan jag inte få ner dom till en "vanlig" fil så jag kan använda den på...
Svar
5
· Visningar
1 688
Senast: Milene
·
IT & mobiler Jag fick min XMLfil att fungera med CSS, men vill använda en XSLfil istället för en CSSfil (såsmåningom lägga till en css på den också...
Svar
8
· Visningar
1 187
Senast: Fanzia
·
IT & mobiler Jag är nybörjare på foto, men älskar detta och behöver er hjälp i vad man ska titta efter. Jag är trött på min urkassa mobilkamera...
Svar
7
· Visningar
1 454
·
IT & mobiler Jag sitter och försöker jämföra olika bredbandsabbonemang, men det är ju verkligen en djungel. Vad har ni för något? Hastighet...
Svar
15
· Visningar
2 332
·
IT & mobiler Fundering: Om en vän finns med i två olika listor med olika privilegier, rättas den efter de strängare eller lösare reglerna då? ex...
Svar
0
· Visningar
723
IT & mobiler Nån som vet om/hur man kan backa flera steg med ett klick? Det kunde man ju i IE8. :(
Svar
8
· Visningar
1 488
Senast: nilema
·
IT & mobiler Sitter vid en lånad dator, och skulle vilja ta bort de jag senast läst, tittat på. Det har på denna dator hamnat i "favoriter" har...
Svar
3
· Visningar
1 122
Senast: LinnK
·
IT & mobiler Min dator har börjat krångla väldigt mycket, den har ett par år på nacken och jag har egentligen aldrig varit speciellt nöjd med den...
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: Hermelin
·
O
IT & mobiler För det mesta går det hur bra som helst att öppna filerna som någon skickat med e-posten. Men ibland går det inte alls, och jag vet att...
Svar
7
· Visningar
2 342
Senast: Ofeigan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka