Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Som pensionär tycker jag det är kul att spela lite online spel på datorn. Jag har spelat på sajten King.com (får man skriva ut...
Svar
4
· Visningar
1 388
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Tänkte kolla om annan har problem med detta. När jag skriver statusar/folk skriver på min wall alt kommenterar/gillar mina statusar...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Alltså vet att det finns ett (säkert flera) program som man kan använda och alla kontakter man har på andra sånna här kan se en...
Svar
3
· Visningar
957
Senast: Stereo
·
S
IT & mobiler Mycket möjligt att det finns en sådan här tråd redan men har tyvärr inte tid att använda sökfunktionen. Men, har köpt en ny extern...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: Scratch
·
IT & mobiler Ja, snälla buke, om man kunde få lite tips och råd? Är inte MAC-användare sen förut, men jag har blivit less på dessa PC:s som...
Svar
14
· Visningar
2 246
Senast: Wysiwyg
·
IT & mobiler För ett tag sedan gjorde jag något att all text på skärmen blev jätte stort. Nu har gjort något så allt har blivit jätte litet. Hur får...
Svar
4
· Visningar
987
Z
  • Låst
IT & mobiler Hej. Jag håller på och spelar Arvet från Rosemond Hill. Men när jag har gjort första banan på andra spelet så stängs spelet bara av och...
Svar
2
· Visningar
1 211
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Jag måste köpa ny datorväska som passar min nya 13-tumslaptop. Men alla butiker har ju samma sorter. Jag vill ha något som inte alla...
Svar
8
· Visningar
3 620
Senast: jonas_S
·
IT & mobiler Om man har en lista med en massa nummer, där flera av dem förekommer flera gånger (inte huller om buller, utan sorterat i...
Svar
3
· Visningar
833
Senast: dee79
·
IT & mobiler Jag har senaste IE och behöver klicka på kompabilitetsvy men var är den. När jag söker info står det att jag ska klicka på knappen men...
Svar
5
· Visningar
975
Senast: nidron
·
IT & mobiler Har funderat lite på om det är sanning eller myt att konstant laddande av batteriet i en elektronisk apparat kan förstöra batteriet så...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: iNHALE
·
IT & mobiler Vad skulle nackdelarna vara,fördelarna är ju uppenbara. Har en Ipad med 4.3.3 . Kan man återställa ursprungskonfigurationen ,genom...
Svar
0
· Visningar
687
Senast: PelleP
·
IT & mobiler Ja jag försöker logga in på tuben men va fan mitt lösen funkar inte längre :( Ja har skickat efter nytt lösen men får aldrig något nytt...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Nenneh
·
IT & mobiler Finns det något bra bildredigeringsprogram i Ubuntu? Jag hittar bara F-Spot på vår dator och där kan man ju inte göra så mycket.
Svar
3
· Visningar
1 985
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Nu har jag hållit på i flera timmar och letat och letat men inget fungerar... :( Försöker få bort den prickiga ramen som kommer upp runt...
Svar
5
· Visningar
1 599
Senast: Stereo
·
M
IT & mobiler Jag pysslar med en Wordfil på 10 sidor. Alla sidor är numrerade, förutom framsidan. Den sista sidan är en karta som ligger med som...
Svar
2
· Visningar
1 138
Senast: majjijann
·
IT & mobiler Tycker min gamla digitalkamera tar lite sunkiga bilder, så vill uppdatera mig med en ny. Står i valet och kvalet mellan dessa två, men...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: unforgiven
·
IT & mobiler Hur gör man det i photoshop?
Svar
3
· Visningar
924
Senast: rrebecca
·
IT & mobiler Förra året så shoppade jag mig en ny systemkamera, en Nikon D3000 med 2 st kitobjektiv. Är nöjd med kameran och fotar som aldrig förr...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Jag har kunnat det en gång i tiden men nu är det som bortblåst. Hur gör man vattenstämplar på bilder i Photoshop?? Och... vart hittar...
Svar
4
· Visningar
2 527
Senast: sillysinta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka