Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Igår lyssnade jag på en av mina favoritlåtar på repeat på Spotify och hux flux sa den att "Nu hade jag nått maxgränsen och ville jag... 2
Svar
22
· Visningar
2 647
IT & mobiler Ja ikonen är borta. Jag hade kameran inkopplad. Tog bort den och använde "säker borttagning". Sen kopplade jag in dosan till banken och...
Svar
9
· Visningar
4 184
Senast: Korven
·
IT & mobiler Någon som har någon erfarenhet, eller som med hjälp av de tekniska upplysningarna kan göra en gissning? Har fortfarande inte lyckats...
Svar
0
· Visningar
1 456
Senast: Marvin
·
IT & mobiler Jag har precis laddat in filmer från mobilen till datorn, men den kan inte öppna det... Behöver konvertera de till lämpligare format...
Svar
4
· Visningar
1 771
Senast: nmolsson35
·
IT & mobiler Tiden har sprungit ifrån min bilstereo, dessutom tror jag att den är paj. Dags att investera alltså. Men nu är frågan, vad har hänt på...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: svea
·
IT & mobiler Såhär ser Bukefalos ut för mig, och har gjort så i ett par dagar. Ser inte ut så för min syster på hennes dator. Tror jag råkade trycka...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: 1887
·
IT & mobiler Vet att de är riktiga för jag har tittat på dem. Plötsligt går de inte att öppna på någon dator här hemma??? Min vännina kan öppna de i...
Svar
0
· Visningar
1 028
Senast: mag
·
IT & mobiler Jag har en acer aspireone happy sen några månader tillbaka. Allt har varit bra tills för några dagar sedan då den blev jätteseg. Jag...
Svar
3
· Visningar
2 537
Senast: iNHALE
·
E
IT & mobiler Hej, jag vill skaffa en minidator. Jag såg att det fanns en gammal tråd med detta men den har legat orörd sen 2010 så tänkte skapa en...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: jan
·
IT & mobiler Skulle behöva hjälp med detta. Jag har ett dokument där jag ska ha text som vanligt, men sen har jag en tabell som jag vill infoga i det...
Svar
3
· Visningar
8 574
Senast: Yukionna
·
IT & mobiler Vi har en hemmabyggd stationär dator här hemma. Nu börjar den bli några år och vid senaste scanningen hittades över 900 fel på den...
Svar
7
· Visningar
1 310
Senast: Acses
·
IT & mobiler Jag har en i-phone (3.0) och bloggar en del via denna (har blogspot). Vad jag skulle vilja kunna är att skriva hemsideadresser på...
Svar
3
· Visningar
884
J
IT & mobiler Vad tycker ni tyckar att det är ganska bra måste jag säga :D Vad tycker ni ???? 2
Svar
21
· Visningar
2 168
Senast: jan
·
IT & mobiler Jag får ett nervsammanbrott snart :cool: Jag måste bifoga tre filer i ett mail - men det stora problemet är bara att det gååååår inte...
Svar
6
· Visningar
2 098
Senast: 134643
·
J
IT & mobiler Jag håller på att ska göra en webbplats med ett enkelt bildspel, där användaren kan välja bilder med checkboxes och sedan, genom att...
Svar
2
· Visningar
1 075
Senast: Fanzia
·
IT & mobiler Helt plötsligt kan jag inte logga in på FB, jag får meddelande att det är fel på webbplatsen, har försökt att göra ett nytt konto men...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Korven
·
IT & mobiler Klantat till det, går det att fixa tros? Avinstallerade via kontrollpanelen Office 2010. Följde ju med datorn och har mest stökat till...
Svar
3
· Visningar
1 063
Senast: Stalker
·
P
IT & mobiler Hej! Jag har kommit över en skomakarsymaskin från 20-talet. Den är ganska hel. Men hur trär man tråden??? Om någon vet, skicka en bild!
Svar
4
· Visningar
2 014
Senast: ricca
·
B
IT & mobiler Spelar det någon roll vad man väljer idag? Tycker de bärbara gått ner mycket i pris och har högre prestanda än för några år sen (jämfört...
Svar
3
· Visningar
2 791
Senast: eerijka
·
IT & mobiler Jag har skivan men inte installationskoden. Hur gör jag nu för att installera spelet? Går det på något vis ändå??
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Krystalline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka