Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Ja ikonen är borta. Jag hade kameran inkopplad. Tog bort den och använde "säker borttagning". Sen kopplade jag in dosan till banken och...
IT & mobiler
Såhär ser Bukefalos ut för mig, och har gjort så i ett par dagar. Ser inte ut så för min syster på hennes dator. Tror jag råkade trycka...
IT & mobiler
Vet att de är riktiga för jag har tittat på dem. Plötsligt går de inte att öppna på någon dator här hemma??? Min vännina kan öppna de i...
IT & mobiler
Skulle behöva hjälp med detta. Jag har ett dokument där jag ska ha text som vanligt, men sen har jag en tabell som jag vill infoga i det...
IT & mobiler
Spelar det någon roll vad man väljer idag? Tycker de bärbara gått ner mycket i pris och har högre prestanda än för några år sen (jämfört...
Hästmänniskan Jag tror han blir helt perfekt.
Min älskade arabvalack jag hade som yngre låter precis som ”din”. Red du för mycket i ridhuset hade du...