Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag behöver få ett par gardiner kortade, är säkert superlätt göra själv men jag orkar inte + har ingen symaskin. Var lämnar man in dom...
Svar
6
· Visningar
2 026
Senast: dobbis
·
Hemmet Hej! Jag behöver lite avlastning med damsugandet och torkandet av golven, det är så tråkigt. Såg reklam i en tidning om en...
Svar
14
· Visningar
1 217
Senast: lytesout95
·
Hemmet Hur funkar det med en helt ny bostadsrättsförening. Hur väljs styrelse och hur görs stadgar upp? Vad händer om ingen vill sitta i...
Svar
9
· Visningar
889
Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 459
Senast: VLMF
·
Hemmet Jag behöver tips på en snygg sittbänk med tillhörande hatthylla (typ hylla + krokar) samt att man på något sätt skall kunna få in...
Svar
4
· Visningar
504
Senast: Vogue
·
Hemmet Ska vara i ett barnrum för förvaring av byxor och strumpor. Ca 3 lådor men inte för djupa lådor därav inte för hög. Tanken är att den...
Svar
13
· Visningar
866
Senast: FadeAway
·
Hemmet Har en UPO WF 5004, har försökt googla efter någon slags manual som visar hur man kommer åt filtret eller hur man kan rensa ur den men...
Svar
14
· Visningar
3 474
Senast: anna_panna
·
Hemmet Vi (jag och min sambo) bygger ett stort (ca 300kvadrat) hus mitt i mörkaste smålandsskogarna. Det blir ett vit putsat hus i (lite)... 2
Svar
20
· Visningar
2 086
Senast: Ava22
·
Hemmet Vi måste köpa en ny soffa, och har tittat på IKEAs nya soffa Norsborg (tvåsitsig med schäslong) på nätet. Men är det någon här som...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: Elisha
·
Hemmet Jag har, dumt nog, ingen hemförsäkring just nu. Jag har insett att det kan vara rätt bra att ha, speciellt med en bra drullerförsäkring...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Linja
·
Hemmet Vi har två sovrum i lägenheten, ett större och ett mindre. Har tidigare haft det lilla, tycker det är något litet (inte så fasligt...
Svar
11
· Visningar
1 325
Senast: Gabbi
·
Hemmet Nu är det dags att ta tag i vårt badrum och vi funderar på våtrumsskivor istället för kakel. Är det någon som har använt sig av...
Svar
9
· Visningar
16 721
Senast: Rie
·
Hemmet Speciellt Roomba Pet. Vad gör ni när den hojtar om Clean Brushes? Vår envisas med detta hela tiden och sambon har rengjort allt han...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: Rie
·
Hemmet Nu har jag äntligen tröttnat på den billiga termometern och beställt en termapen, solen går ner i tid för att man ska hinna in och gjuta...
Svar
10
· Visningar
1 079
Senast: Kilauea
·
Hemmet Har en Husqvarna glaskeramikhäll (GHC621), funkade igår men idag vill den inte. När jag trycker på start (touchknappar) så piper den... 2
Svar
20
· Visningar
1 329
Senast: Korven
·
Hemmet I helgen köpte jag en vaxduk till köksbordet. Får att den skulle få plats i butikens påse veks den och nu har den veck. Dessutom fanns...
Svar
2
· Visningar
8 448
Senast: tanten
·
Hemmet Har en massa utrustning i garaget som jag funderar på om jag kan använda istället. Har ett tränsbett bland annat, tror det finns ett...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Dorinda
·
Hemmet Var hittar man matlådor som uppfyller följande: - Inte onödigt stora utan ska vara passande för en som inte äter jumbomål - Ska tåla... 2 3
Svar
48
· Visningar
13 855
Senast: LindgrenV
·
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Mirre
·
Hemmet När vi flyttade in i huset var garderobsdörrarna i Tonys rum tapetserade med samma tapet som resten av rummet. Jag bestämde mig för att...
Svar
8
· Visningar
2 416
Senast: aprilmaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka