Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hallen i min nya lägenhet ska målas om och jag får visst välja färg. Har dock lite beslutsångest! Lägenheten är en hyresrätt så det blir... 2
Svar
20
· Visningar
3 566
Senast: Breaktown
·
Hemmet Nu har tvestjärtar och spindlar börjat ta sig in genom min altandörr, trots att jag har den stängd. Finns det något man kan kleta på...
Svar
14
· Visningar
2 374
Senast: Mirre
·
Hemmet Problemet är inte nere under vattnet utan där vattnet rinner ner på sidorna när man spolar. Det är allra värst bak. Som en gulbrun...
Svar
19
· Visningar
7 408
Senast: Korven
·
Hemmet Har ett stenbord i skiffer där en bit har lossnat, som jag skulle vilja limma fast. Men med vad? Tycker inte jag hittar nåt vettigt svar...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Mustang
·
Hemmet Vilken färg på luckorna skulle ni säga matchar detta golv? :)
Svar
9
· Visningar
709
Senast: hvala
·
Hemmet Finns det några sådana här? Som renoverar med gamla material och metoder? Vi ska förhoppningsvis köpa ett gammalt hus (från början av... 2
Svar
33
· Visningar
2 055
Senast: Pudlan
·
Hemmet Kära bukefalister! Flyttade för 3 veckor sedan in i en lägenhet som har ett badkar. Innan har jag bott i ett hus där det städades av...
Svar
13
· Visningar
14 780
Senast: draken
·
Hemmet Mina barn tycker inte om vanlig kokt potatis, men pressar man den så älskar de den. :crazy: Och visst, jag pressar gärna potatisen om...
Svar
11
· Visningar
6 076
Senast: Trani
·
Hemmet Funderar på att byta ut vår if försäkring (stor villa). Vad finns att rekommendera?
Svar
3
· Visningar
496
Hemmet Jag och sambon har diskuterat ifall vi borde köpa en brandsläckare till vår lägenhet. Det sitter en 6-kilos pulversläckare i trapphuset...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jag skall flytta till en lägenhet med kök och vardagsrum i ett. Kan ni hjälpa mej planera, så det ser luftigt ut men ändå rymmas ...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: videnlis
·
Hemmet Jag har bott i min lägenhet sen mitten av december förra året och har hittills varit utan taklampa i sovrummet. Vilket är både fult och...
Svar
15
· Visningar
4 113
Senast: Tassetass
·
Hemmet Söker tips på rengöring av ullklädseln till Laminofåtölj. Har ärvt två fina fåtöljer där ullen blivit "fet" och ihopluddad högst upp där...
Svar
0
· Visningar
3 715
Senast: Smalle
·
Hemmet Just nu stökiga. Men ni fattar konceptet. Det ska inte göras några större renoveringar men små grejer vi kan göra efterhand. Rum 1...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: FadeAway
·
Hemmet Jag har tappat bort en tidning där jag skulle klippa ut ett reportage. Troligen är tidningen en drömhem och trädgård. Reportaget är...
Svar
3
· Visningar
513
·
Hemmet Nu behöver jag hitta en besiktningsman i rödaste rappet för en genomgång av huset jag precis skrivit kontrakt på. Hur hittar man en bra... 2
Svar
35
· Visningar
3 424
Senast: ainasoja
·
Hemmet Jag känner att jag behöver starta en ny tråd om det här: Alltså, jag blir lite förvirrad. När jag läser om överlåtelsebesiktningar så...
Svar
10
· Visningar
674
Senast: Magiana
·
Hemmet Jag var och tittade på ett hus igår. Huset var jättetrevligt men det luktade cigarettrök. Jag är inte säker på om det var väggar och... 2
Svar
34
· Visningar
8 426
Senast: AgentCarter
·
Hemmet Är det någon här som har provat att gjort en sådan? Använde ni då garn eller fleece filtar? Jag är sugen på att göra en men funderar på...
Svar
13
· Visningar
922
Senast: AgentCarter
·
Hemmet Har en korridor där vi vill sätta en dörr. Nån som vet ungefär vad det kan kosta att bygga så man kan sätta dit en dörr. Det är i en...
Svar
18
· Visningar
2 029
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka