Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Säljs det i era butiker än? Vår ICA har slutat och försökt maila dem men inte fått svar. Någon som vet en butik runt säg Skövde och...
Svar
7
· Visningar
1 287
Kropp & Själ Vi har två vårdcentraler på orten. Jag är listad hos den ena. Har gått hos en läkare som också har skickat remiss vidare (väntar...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Nu har min återbesökstid till öppenpsyk ställts in för tredje gången pga att hon jag skulle träffa är sjuk igen. Men jag har inte...
Svar
5
· Visningar
771
Kropp & Själ Jag går på gym och här ingår det då regelmässigt hälsokontroller. Vid den senaste för 3 veckor sedan konstaterades det med hjjälp av... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 015
Senast: Snubbelfot
·
Skola & Jobb Hur är det på dina möten på jobbet gällande mobiler? Ska de vara avstängda? På ljudlöst? Går det bra att kolla sms? Svara? Är det... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 697
Senast: Magnum
·
Äldre Kanske inte så uppmärksammat i Sverige, men en rätt stor nyhet idag i många andra länder (i alla fall i Asien, Australien och UK) är att...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: Inglorion
·
Äldre Blev helt chockad när jag såg en artikel på nätet. Det skall antagligen vara humor, men det känns inte riktigt som att dom lyckats...
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: Fruentimber
·
Relationer Sitter redan och funderar på en lämplig semester med sambon och undrar om jag kan få några bra tips. Till våren/sommaren. Någonstans... 2
Svar
34
· Visningar
2 767
Senast: Gabbi
·
Äldre Alltså, I´m impressed, vilken uppslutning! Varenda människa pratar om rocka sockorna idag och har olika sockor på sig. I barnens skola... 2
Svar
38
· Visningar
2 886
Senast: tanten
·
Äldre Jag ska köra till norska västlandet på onsdag och vara borta en månad på jobb. Först är det 11 ½ timmes bilresa, och sen en månad av... 2
Svar
20
· Visningar
1 519
Senast: Sel
·
Tjatter Jag sitter i sambons BMW 2-serie och det är en random siffra som ändras lite ibland (just nu -1) och det är inte utetemp. Den sitter...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Det här blir en tråd av spekulationer, men so be it. Jag måste få ta del av era erfarenheter och jag kommer att kontakta vården. Sedan... 2
Svar
20
· Visningar
2 217
Äldre Är det någon som har en sån som skulle kunna berätta lite om hur stort lastutrymmet är. Menar då främst i 5-stolsläget. Vi behöver få...
Svar
4
· Visningar
751
Senast: indra2012
·
Kropp & Själ Någon här minns kanske en av mina tusen klagotrådar där jag skrev om gallsten. Eller, det var ju inte helt 100 utan jag väntade på ett...
Svar
13
· Visningar
2 645
Senast: Heulwen
·
Äldre Är det någon som vart där? Jag och min karl funderar på att åka dit för att fira hans 40 årsdag, men jag känner ingen som vart där, vore...
Svar
15
· Visningar
1 300
Äldre Det här gör mig så himla bedrövad: http://www.sydsvenskan.se/malmo/tog-bilder-pa-vardtagare/ Gymnasielever som utbildar sig till...
Svar
8
· Visningar
1 235
  • Låst
Tjatter I tidernas begynnelse skapade den store Frith världen. Han skapade stjärnorna, och världen levde bland stjärnorna. Frith skapade alla... 106 107 108
Svar
2 157
· Visningar
73 449
Senast: Intejag
·
Äldre Ska ni kolla in den? Det blir långt till nästa gång...så passa på... 2
Svar
32
· Visningar
2 271
Skola & Jobb Jag har hamnat i ett vägskäl som verkligen leder åt olika håll. Jag vet inte hur jag vill göra och tar tacksamt emot era råd och idéer...
Svar
9
· Visningar
1 285
Senast: Jojo
·
Tjatter Vad har du problem med och vad är jobbigt just nu, just idag ( vi snackar småproblem, inte allvarligt) ? Jag har ett jäkla jobbigt...
Svar
4
· Visningar
516
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka