Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag är trött och somnar lätt dagtid, funderar på att testa koffeintabletter. Kaffe är äckligt. :yuck: Någon som provat? Fungerade det...
Svar
18
· Visningar
2 509
Senast: tanten
·
Äldre Vänder mig till buke-oraklet :) Vi åker i slutet av veckan ner till Lund för att stötta vänner i en tuff situation. Vi kommer mestadels... 2
Svar
26
· Visningar
1 916
Senast: Miks
·
Kropp & Själ Köpte en deo utan aluminium och alkohol för att det ska ju va bra har man hört O_o Och visst, det kliar inte längre i armhålorna, men... 2 3
Svar
56
· Visningar
9 567
Senast: Rumpnissen
·
Äldre Jag hittar inget i stadgarna och inte heller när jag googlar... (möjligen är google och jag inte kompisar) Är det ett måste att den som...
Svar
15
· Visningar
861
Senast: Lady_S
·
Relationer Jag ska försöka göra mig så förstådd som möjligt och göra en lång historia kort. Jag skriver det här för min pappa då varken han eller...
Svar
10
· Visningar
1 420
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Om man jobbar normalt så ansöker man ju om semester 5 dagar på en arbetsvecka,samt att man har 25 semesterdagar allt som allt. Men hur...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: FannyN
·
  • Låst
Relationer Diskuterar just nu med en angående om det går att få ett förhållande att funka utan sex. Kompisen hävdar att sex är limmet i relationen... 16 17 18
Svar
359
· Visningar
25 417
Senast: LenaH
·
Skola & Jobb Jag skulle ha jobba: Mån: 08-20 Fre: 08-20 Lör: 08-20 Sön: 08-20 Nu har/ska jag jobba: Lör : 12.30-01.30 Mån: 08-20 Tis-ons: 20-08...
Svar
9
· Visningar
1 061
Senast: Fibusen
·
Äldre Nästa helg går en fest av stapeln. Temat är 70-talet. Men jag (och sambon) har inte några kläder för temat. Så vart hittar jag en...
Svar
7
· Visningar
1 194
Senast: Karfitsa
·
Äldre Äntligen visade SVT den nakna sanningen om vår vidrigt oansvarigt naiva politik. Mona Sahlin är i US o berättar för Obama hur bra vi... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 543
Äldre Min bil går sönder hela tiden och jag är så less på det... Det senaste året har vi fått laga startmotorn, drivremmen, tändningsspolarna... 2
Svar
27
· Visningar
2 049
Senast: Osthyvel
·
Fritid Hur många gånger har man som hästmänniska inte frustrerat gått ut med att man härmed skall sluta med hästar och börja knyppla istället...
Svar
17
· Visningar
1 849
Senast: Flavor
·
Äldre Hjälp! Jag har fått jobb i Värnamo och flyttar dit i december. Har inte varit där förr (mer än en timme på arbetsintervju) och känner... 2
Svar
36
· Visningar
2 349
Senast: gadriel
·
Äldre Min mamma fyller 75 år i september och vi funderar på att fira henne med en slottsweekend någonstans i mellansverige. Vi skulle vara 6...
Svar
9
· Visningar
1 498
Senast: tott
·
Äldre Vi lämnade in vår ena bil till fordonsprogrammet på en gymnasieskola här i stan, där de lagar bilar till ett billigare pris mot att det...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: WaterLily
·
Äldre Ska baka det i morgon, finns här nån med bra recepttips. Har naturligtvis googlat, men ska det vara med jäst, med bakpulver eller utan... 2
Svar
24
· Visningar
3 060
Senast: Amha
·
Hemmet Fin eller hur:) men hur brandfarliga är dessa egentligen? funderar starkt på att göra en egen men jag är inte så sugen på att elda upp...
Svar
2
· Visningar
954
Senast: Efwa
·
Äldre Min kamera gick sönder förra veckan så köpte en ny som säljaren skickade på rek för att vara säker på att den kom fram. Ser nu på...
Svar
5
· Visningar
12 984
Senast: purity_666
·
Relationer Är medlem på dejtingsida, om än tveksamt aktiv :P Såg nu att de anordnar en singelresa senare i vår och blev väldigt peppad på att åka...
Svar
4
· Visningar
907
Kropp & Själ För en månad sen fick jag äntligen tagit mig i kragen och masat mig iväg till läkaren. Dels går jag och hostar och gjort i snart uppemot...
Svar
10
· Visningar
1 145
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka