Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Som ni vet är det snart jul och "alla" har julpyntat och tycker det är såå mysigt osv. Jag hatar att pynta och får ångest utav bara...
Svar
14
· Visningar
1 135
Senast: Mimsan_
·
Äldre Här kan vi önska varandra God Jul och gott nytt År. :) Så God Jul på er alla. :)
Svar
1
· Visningar
355
Senast: Rosett
·
Äldre Jag fyller år i dag och jag och en kompis har gjort det lite av en tradition att ta en krogvända runt min födelsedag sen ca 7 år...
Svar
4
· Visningar
713
Senast: Trani
·
Skola & Jobb Har en uppgift som är så här: En ägare som vill ha 8% ränta kapitalet som satsats i företaget, det förmodar jag är det egna kapitalet...
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: ridtravare
·
Äldre Jag har haft hela veckan att fundera men kommer inte fram till något! Förra veckan fyllde jag, och fick oväntat en present. Imorgon...
Svar
11
· Visningar
846
Senast: Andromedae
·
IT & mobiler Det är bara att inse. Den börjar dö. Jag måste köpa en ny burk. Nu var det länge sedan jag var i datorköpartagen och behöver lite...
Svar
10
· Visningar
608
Äldre Har fått min bil "förstörd" (utsatt för skadegörelse, INTE påkörd utan en person har fysiskt gjort skada på min bil). Idag var jag på... 2
Svar
24
· Visningar
2 888
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Jag har suttit med något de senaste tre timmarna: försöker skriva ut ett A3-häfte (dvs två A3-sidor ska när man viker den bli fyra...
Svar
6
· Visningar
1 068
Äldre Jag har köpt en julklapp som mottagaren ev kommer byta, då måste prislappen sitta kvar? Eller kan jag ta bort den där priset står?
Svar
3
· Visningar
858
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Har i flera dagar varit väldigt sur, arg, bitter. Ja ett riktigt PMS humör (så som jag känner mig en gång i månaden) Problemet är att...
Svar
3
· Visningar
747
Äldre Kan man på något sätt hitta statistik på en specifik tråd om vem som har skrivit mest resp. minst i tråden? :):confused:
Svar
1
· Visningar
311
Senast: cili
·
Skola & Jobb jag har fått ett industrijobb, 2 skift. Jag måste på morgonväckan kliva upp äckligt tidigt. Klockan står på 3,30 varenda morgon i fem...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: Saybia
·
Kropp & Själ Läs inte om ni är känsliga, ganska grafisk och äcklig beskrivning.. Jag har ett skärsår som är ca 2 cm djupt och ungefär lika brett... 2
Svar
20
· Visningar
4 000
Senast: hier
·
Kropp & Själ Det enda min bror önskar sig av mig i julklapp är en skiss av en tatuering. Den ska vara tecknad av mig och innehålla en ros, i övrigt...
Svar
12
· Visningar
919
Senast: LindgrenV
·
Relationer Förra veckan släppte jag taget om mamma. Det funkade inte längre att hon bodde hos mig . I sex månader har jag gjort allt i min makt för...
Svar
10
· Visningar
2 075
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Hade jag varit häst så hade jag väl varit utdömd nu. :crazy: Jag har fått diagnosen artros och även pålagringar i knäled och det har ju...
Svar
15
· Visningar
1 354
Senast: Io
·
Skola & Jobb på att få hjälp i en butik? Efter att två pensionärer surt stormat ut efter att ha fått vänta i ungefär fem minuter utan hjälp. Kanske... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
14 624
Senast: Enya
·
Tjatter Fick en väskhängare på köpet då jag köpte en väska...men jag får inte upp den. Har googlat och konstaterat att de flesta ser liakdana ut... 2
Svar
21
· Visningar
2 279
Senast: Hedinn
·
Äldre nån som vet om FK betalar ut innan julafton? 2 3
Svar
42
· Visningar
3 200
Senast: Sonic76
·
Äldre Jag köpte ett par byxor i slutet augusti detta året, och har alltså haft byxorna i ca 4 månader. Det är ett par jeansliknande svarta...
Svar
11
· Visningar
5 321
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II