Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Bortdömda i slutsekunderna mot Makedonien gör att Sverige får nästa omöjliga Norge i semifinal. Men vi har gjort det förr och kan göra...
Svar
1
· Visningar
491
IT & mobiler Jag måste erkänna att det brukar gå åt pipsvängen när jag gör något utöver det vanliga med datorer så jag undviker gärna det. Nu vill... 2
Svar
26
· Visningar
1 669
Äldre Hade ett ljus som rann...och allt hamnade på mitt, inte så släta, trägolv :mad: Hur får jag lättast bort stearinet?
Svar
4
· Visningar
6 644
Senast: karindk60
·
Äldre Var kan man hitta djupa ramar i olika storlekar? Med svart ram! Alltså ramar som har ett par centimeter mellan glaset och baksidan...
Svar
9
· Visningar
3 986
Senast: cili
·
Äldre Ursäkta den knepiga rubriken men det är det jag är rädd för! Jag ska flyga Kastrup - kristiansand Norge nästa fredag, och kommer ha... 2
Svar
29
· Visningar
3 482
Senast: Girasol
·
Skola & Jobb Hur mycket lägger ni som läser program på universitet ner på kurslitteratur per termin i genomsnitt? Jag har nog lagt ungefär 3000:-... 2
Svar
20
· Visningar
2 894
Senast: Andromedae
·
Äldre Jag funderar på om jag skulle hyra ut ett rum. Jag har själv hyrt rum en gång i tiden och visst, det var väl inte det roligaste men det... 2
Svar
20
· Visningar
2 582
Senast: Mia_R
·
Äldre I KDs desperata röstfiske försöker man nu sno väljare från SD. Genom skärpta regler för asylsökande vill man komma över... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 791
Äldre Räddningspersonal m fl rekommenderar ju att man har ett eller flera ICE(In Case of Emergency)-nummer inlagda i mobilen, så att de vet... 2
Svar
32
· Visningar
2 807
Senast: Gnist
·
Äldre Planerar att sälja min bil för att jag har bytt till en större som jag använder som dragbil. Tanken är att sälja den privat. Det är...
Svar
16
· Visningar
2 086
Senast: Wembley
·
Hemmet Gamla, byttor osv. Kan man lämna in dem någonstans och få lite för dem som man gör med guld?
Svar
5
· Visningar
1 969
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Jag tittar ibland på sjukhusdokumentärer och då ser man väldigt ofta att sköterska/barnmorska/läkare eller vad det nu är, säger åt... 2
Svar
26
· Visningar
2 882
Kropp & Själ Är det någon av er som använder bettskena, vad har ni för modell? Gjorde ni eran egen eller fick ni hjälp av tandläkare? Har märkt nu...
Svar
8
· Visningar
2 868
Fritid Nån som kan hjälpa mig? Jag har en blogg på blogg.se och numera så visas bara 3 inlägg av nån anledning... På deras supportsida står...
Svar
9
· Visningar
677
Senast: lisa412
·
Äldre Jaa, som rubriken säger.. Har varit medlem här i över tio år tror jag, men de senaste åren har jag knappt varit aktiv alls (mer än varit... 18 19 20
Svar
395
· Visningar
14 156
Senast: Silkisif
·
Äldre Så var det igång igen, paradise hotel! Vad tycker ni om första avsnittet? Kommer ni följa programmet? Förra säsongen var grym, tror ni... 39 40 41
Svar
819
· Visningar
57 532
Senast: Sleepan
·
Tjatter ...till årsskiftet och då undrar jag - vilken är er Bukehöjdpunkt i år? För min del är det @mandalaki s limerick i snuskpoesitråden... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 886
Senast: Anna
·
Skola & Jobb Vad måste man kunna/vad krävs för utbildning för att kunna söka jobb som ekonomiassistent? 2
Svar
31
· Visningar
2 811
Senast: Sparvoga
·
Skola & Jobb Kan börja med att säga att det här är en skoluppgift Om man som enskild företagare vill ta ut 38.000kr/månad inklusive egenavgifter, ska...
Svar
1
· Visningar
589
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Hej alla unga ;) Kan bli så att jag måste läsa in Naturkunskap B på komvux, och då ställer jag frågan till er som är mer insatta än... 2
Svar
24
· Visningar
1 633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka