Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag ska flytta nästa månad och därmed skaffa nytt bredband (har hyrt lägenhet inklusive bredband innan) och har ingen aning om vad jag...
Svar
10
· Visningar
1 381
Senast: Tassetass
·
IT & mobiler Funderar på att skaffa en systemkamera, men har ingen aning om vilken. Någon som har tips? Ska inte vara någon proffskamera som går för... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 454
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Det blev en Mac, och jag är verkligen förtjust i den. Har precis hämtat mina skivor till iWork, ett av de snyggare programmen jag mött...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: tim
·
IT & mobiler Otekniska jag behöver lite hjälp igen.. Ville ha min TV som dataskärm till min stationära dator och går iväg till OnOff och frågar om...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag har köpt nytt kamera som kan film i HD och HS. Jag provade att film i HD, men jag kan inte spara dessa på datoren! Hur gör jag...
Svar
3
· Visningar
1 003
Senast: karindk60
·
IT & mobiler nån som vet vars man kan ladda ner en fungerande version till det? har suttit i flera timmar och väntat på att min segdator ska bli...
Svar
1
· Visningar
721
Senast: Ayala
·
H
IT & mobiler Kan man använda 2 olika webbläsare på dator utan att den kraschar eller medför virus el. andra problem? Just nu installerades Google...
Svar
9
· Visningar
2 217
Senast: rrebecca
·
IT & mobiler Har läänge funderat på att skaffa mig en kamera, men har aldrig haft råd eller någon aning om vilken sort man ska ha. Men nu när ja har...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Hollister
·
IT & mobiler Jag har tänkt lära mig något/några nya webdesignerprogram nu under sensommaren/hösten då jag har möjlighet att få lite jobb åt bekanta...
Svar
5
· Visningar
1 327
Senast: Jamtland
·
IT & mobiler Ska göra om min nostalgisida om stallets hästar, den jag har är bra men det fattas liksom det lilla extra. Nu tänkte jag lägga in...
Svar
4
· Visningar
828
Senast: sussisus
·
IT & mobiler Jag har tappat bokst'ver och fr[getacken, a med 1 och 2 prickar blir [ ' O med prickar funkar inte heller.:cry: Vad tusan g;r jag nu...
Svar
8
· Visningar
1 166
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Jag har precis kommit på att jag har ett filmredigeringsprogram på datorn, samt filmer som jag vill redigera. Har suttit å pillat en...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Min dator (ca 1,5 år gammal dell) har fått spel idag, två gånger har den poff bara stängt av sig ingen varning innan utan den bara...
Svar
7
· Visningar
1 357
Senast: Ayala
·
IT & mobiler hur formaterar/diskrensar man??? skulle vara bra om jag kunde det själv istället för att be om hjälp från pappa eller brorsan...:)
Svar
2
· Visningar
993
Senast: pellemojj
·
IT & mobiler börjar vara dax för en ny dammsugare nu. Har en liten ergorapido, men skulle behöva en riktig. gillar systemet utan påsen...
Svar
9
· Visningar
5 447
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Till hösten flyttar jag och min karl med djur till ett nytt ställe. Tanken är att vi ska göra hela inredningen innan vi flyttar in och...
Svar
7
· Visningar
2 913
IT & mobiler Jag har köpt en ny spis och måste kolla så nollan (jord) är inkopplad korrekt. När vi mäter blir det inte som förväntat... 3 svarta...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: tomten
·
IT & mobiler Finns det något sätt jag kan få mina bilder i högre upplösning.. Har redigerat en del bilder o då sänktes upplösningen avsevärt...
Svar
7
· Visningar
1 555
Senast: Youmeoh
·
IT & mobiler Är lite sugen på att skaffa en bärbar dator men vet inte vad man ska kolla efter. Det den är tänkt till för använding är att surfa med...
Svar
11
· Visningar
1 703
M
IT & mobiler Hur öppnar man sånna? Har försökt öppna en länk ett tag och såg sen att det var en php länk? Är det någon visst program som man måste ha...
Svar
1
· Visningar
906
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka