Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Ja, det är frågan.. vilken ska man välja? Funderar att byta från pc och det jag främst kommer syssla med är att redigera bilder. Jag är...
IT & mobiler
vet inte vad som hände. satt och tittade på navy ncis, nybeställd skiva. plötsligt hakar bilden upp sig, på samma sätt som den kan göra...
IT & mobiler
Ljudet krånglade iförrgår på datorn. Trodde det var högtalarna. Har nu med mig datorn till Luleå och provar med andra högtalare och det...
IT & mobiler
Skulle logga in på msn idag men när den poppar upp så e alla kontakter spärrade (blockade) o jag kan inte "låsa upp" dom. Hittade detta...
Trädgård & Växter Finns det någon expert eller kunnig på växter och blommor här?
Jag ska göra om i trädgården tänkte jag och vill ha en ny rabatt med...