Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Lite snabbt. Har bredband hemma i huset men har precis köpt ett trådlöst internet eftersom jag ska flytta hemifrån snart. Startade...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: Tassetass
·
V
IT & mobiler Skulle behöva utöka RAM minnet till min iMac globe, det är en 1ghz med 80GB disk i. Det är det "yttre" minnet jag vill utöka, dvs det...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Jag har för ett tag sedan köpt mig en netbook som då inte har möjligheter för att installera spel via CD/DVD. Har nu fört över...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Katten gick över mitt tangentbord och nu kan jag inte flytta muspekaren! Vad gör jag??? (Har en bärbar dator)
Svar
3
· Visningar
781
Senast: älgen
·
IT & mobiler Hur lägger man in en bild i ett inlägg??? Vad är URL och varför måste man skriva det??:confused: Tacksam för svar!:bow:
Svar
6
· Visningar
1 173
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag köpte en nyckel till Microsoft Office 2007 för några månader sedan men nu började det ryka om min bärbara dator och den fungerar...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: Feua
·
IT & mobiler Vad står MiB för och hur räkna om 33MiB till kib???
Svar
4
· Visningar
1 939
Senast: Stalker
·
IT & mobiler Hur går jag tillväga om jag vill veta vad det är för fel på min externa hårddisk? Har kollat "powersupply"-kontakten - ökänd kontakt...
Svar
1
· Visningar
1 262
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Gör ett försök här och hoppas att någon datorkunnig kan hjälpa mig. När jag startar upp datorn vill skärmen (tror jag det är) inte...
Svar
1
· Visningar
1 154
Senast: ricca
·
IT & mobiler var man kan få tag på en sådan här dator i sverige ...
Svar
1
· Visningar
917
Senast: swemale
·
IT & mobiler jag har fumlat till det jag övar på att göra facebook emotes och då skulle man göra ett hjärta enligt följande trycka alt + 3...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: nidron
·
IT & mobiler I hushållet har vi en stationär dator (för fakturering, löner, etc) och en hel drös med laptops. En efter en lägger de av och jag är... 2
Svar
30
· Visningar
2 862
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Ja, det är frågan.. vilken ska man välja? Funderar att byta från pc och det jag främst kommer syssla med är att redigera bilder. Jag är...
Svar
6
· Visningar
1 775
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Tänkte ju, lite inspirerad av vissa här, ta upp bloggandet igen. Men det här går ju bara inte- skaffade en sida på blogg.se, o tänkte...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: Fanzia
·
IT & mobiler Inte alls olaglig spridning av köpefilm!!!! Jag har en fin samling barnfilmer eftersom jag bara älskar tecknade filmer. Mina barn...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: mian1
·
IT & mobiler vet inte vad som hände. satt och tittade på navy ncis, nybeställd skiva. plötsligt hakar bilden upp sig, på samma sätt som den kan göra...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Ljudet krånglade iförrgår på datorn. Trodde det var högtalarna. Har nu med mig datorn till Luleå och provar med andra högtalare och det...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: Saybia
·
IT & mobiler Nu har syrran lyckats knappa runt lite okontrollerat på tangentbordet vilket resulterat i uppåner vänd skärm, vad kan hon ha kommit åt...
Svar
5
· Visningar
2 455
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Skulle logga in på msn idag men när den poppar upp så e alla kontakter spärrade (blockade) o jag kan inte "låsa upp" dom. Hittade detta...
Svar
6
· Visningar
2 281
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Har en Nikon D40 som skulle behöva rengöras: Det blir små fula smutsfläckar när man fotar :( tänkte först att det kunde vara...
Svar
6
· Visningar
1 529
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka