Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler om man har ett antal låtar som man vill bränna på en cd, går det att använda sig av en dvd r skiva? kommer en vanlig cd spelare kunna...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Mr_Magic
·
IT & mobiler heeej har ett problem med msn och det är att jag kommer inte in på min e-post har blivit mellanrum mellan vissa bokstäver i rutan man...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: nidron
·
IT & mobiler Jag har en extra skärm till min dator vilket verkligen underlättar mitt jobb. Det krånglar dock en del och med jämna mellanrum kommer...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Stalker
·
M
IT & mobiler Nu äntligen har jag fått min nya dator =D Och tänkte göra någon säkerhetskopia om det skulle börja krångla... Om jag går in på...
Svar
1
· Visningar
903
·
IT & mobiler Har fått lite filmer mailade till mig från en kompis, nu är de nedladdade och jag ska titta på dem men får ingen bild! Försöker...
Svar
2
· Visningar
844
·
C
IT & mobiler Efter att min dator bestämt sig för att somna så ska jag köpa ny dator och har fått erbjudandet att köpa en HP Pavilion dv6-2070eo som...
Svar
4
· Visningar
2 057
IT & mobiler Laddaren har visst fått ta lite stryk under de tre år jag haft min laptop och har ni gått sönder så man får stryka den medhårs för att...
Svar
8
· Visningar
1 548
Senast: Pancakes
·
A
IT & mobiler Jag funderar på om det inte är dags att införskaffa sig en laptop, börjar tröttna på att alltid ha en stationär dator. För tillfället är...
Svar
6
· Visningar
999
Senast: Larissa
·
IT & mobiler Vi ska flytta och sonen får ett väldigt litet rum. Tanken vara att han skulle få en lite platt tv att sätta på väggen, men så slog det...
Svar
13
· Visningar
2 581
Senast: Basilika
·
F
IT & mobiler Någon som har testat? Är det något att ha eller inte? Är sjukt sugen på att köpa det, men att lägga 400 kr på det bara sådär är jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
14 414
IT & mobiler Kan man göra om en videofil till bara en ljudfil? Alltså ta bort bilden och ha kvar ljudet, om ni förstår vad jag menar? :crazy:
Svar
5
· Visningar
2 271
Senast: electra1
·
IT & mobiler Jag har en Nikon D3000 och tillhörande kit objektiv 18-55. Jag söker nu ett bra zoomobjektiv som fungerar väl i utemiljöer. Tanken är...
Svar
9
· Visningar
2 327
Senast: Fozzie
·
IT & mobiler Vilket är egentligen det bästa och säkraste anti-virusprogrammet för en vanlig medelanvändare? Kommersiellt som icke-kommersiellt. Jag... 2
Svar
26
· Visningar
6 136
·
IT & mobiler Hur skriver jag nersänkta tecken på datorn??
Svar
6
· Visningar
1 719
Senast: nidron
·
B
IT & mobiler Jag ska inhandla en digitalkamera i dagarna. Då jag förr har fotograferat mycket och gått en del kurser etc. skulle jag nu vilja ha ett...
Svar
14
· Visningar
1 411
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Ja jag är teknisk idiot men... Hur får jag ett radavstånd på 1,5 i ALL min text? Som det är nu så blir det bara radavstånd mellan rader...
Svar
4
· Visningar
1 195
IT & mobiler senaste veckorna har det varit en del problem med min killes hotmail. först kunde han inte logga in på min dator (men det gick utmärkt...
Svar
11
· Visningar
1 537
Senast: Youmeoh
·
P
IT & mobiler Bara en undran, kan man avaktivera möjligheten för folk att gilla ens status, foton och liknande? Jag blir galen när jag får 25 nya...
Svar
11
· Visningar
1 414
IT & mobiler Har börjat en Introkurs Datavetenskap och har fastnat på en fråga: I det maskinspråk som läroboken använder (se Appendix C och...
Svar
1
· Visningar
918
·
O
IT & mobiler Jag kan inte mkt mer om datorer än att starta datorn.... Och nu behöver jag hjälp! Det strular med skrivaren nu, den har funkat bra...
Svar
2
· Visningar
2 571
Senast: Orkan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka