Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kampen mot tvättmaskinen har pågått i två dagar, och jag kan inte för mitt liv få den till att fungera.:angel: Nu står den full med...
Svar
16
· Visningar
2 158
Senast: aneka
·
IT & mobiler Om jag betalar 35 euro i månaden för ett trådlöst internet (till mitt hus, det är inte trådlöst inne i huset) med en hastighet på 512 k...
Svar
4
· Visningar
1 206
Senast: vindvissla
·
P
IT & mobiler Min nikon d40 vill inte längre autofokusera! Den bara gnisslar på ett oroväckande sätt. Jag knäppte kort, var lite oljig (matolja) om...
Svar
3
· Visningar
1 269
Senast: Popkorn
·
IT & mobiler om man skall lägga upp ett videoklipp på datan hur gör man för att lägga till musik till själva klippet?
Svar
1
· Visningar
1 070
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Ja jag har en film helt enkelt, och på ett ställe är hästen lite söt och jag skulle vilja ha en bild av just den bildrutan. Hur gör man det?
Svar
2
· Visningar
1 157
Senast: nidron
·
IT & mobiler Är en hobbyfotograf som åker runt lite varstans och fotar. Nu har en bekants bekant hittat ett foto denne vill köpa. Jag är superglad...
Svar
13
· Visningar
2 377
Senast: Yukionna
·
F
IT & mobiler Köpt ny laptop i april 2010, en Dell Vostro A860, o nu i dag har musplattan slutat fungera!! :mad: Vet inte varför eller vad som har...
Svar
4
· Visningar
3 013
Senast: Azone
·
IT & mobiler Vet att det finns lite kameratrådar men hittade ingen som jag tyckte passade detta. Jag har letat ganska länge nu efter en ny...
Svar
8
· Visningar
1 211
Senast: Breaktown
·
IT & mobiler Det verkar som att jag har fått problem med min hotmail. Den skickar ut mail som jag inte har skrivit, verkar vara någon typ av reklam...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: Mini-Me
·
C
IT & mobiler Har en ny dator som jag försöker lära mig hur den fungerar och behöver lite hjälp när jag ska ordna bland mina bilder... Jag vill i...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Om jag gör en film i Windows Movie Maker och lägger till musik som jag rippat från en egen cd skiva och sedan lägger upp denna film på...
Svar
1
· Visningar
1 842
Senast: excentri
·
IT & mobiler I menyn på min Nikon så kan man välja olika fokusinställningar. *närmsta föremål, *specifik punkt och så *dynamiskt område. Dom 2...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Andorra
·
IT & mobiler För drygt ett år sen gjorde jag egna infopapper för mina råttor och andra djur. Nu tänkte jag göra likadana papper till mina marsvin och...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Det verkar som att jag har dubbel office 2007. Dels en som var förinstallerad på datorn när jag köpte den, och dels så har jag...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Hejsan, jag använder Adobe Premiere Elements för att redigera filmer och lägga ut på youtube. MEN jag har ett litet problem när jag...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Hitech
·
IT & mobiler Har installerat detta på min dator, men förstår ingenting, någon som använder sig av detta och kan förklara?
Svar
4
· Visningar
1 138
Senast: maulin
·
A
IT & mobiler Lite snabb hjälp tack! Råkade trycka på någon knapp så att det som visas på datorn blev väldigt mycket större. Brukar kunna trycka på en...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Andorra
·
N
IT & mobiler I höst åker jag till Azorerna på praktik i fem veckor. Vi ska jobba med turridning och då vill jag inte direkt släpa med mig systemen :)...
Svar
4
· Visningar
1 492
Senast: Ayala
·
IT & mobiler Har lyckats, trots min okunskap, att fixa till en snygg hemsida med mina foton och text osv. Jag har även lyckats skriva en meny med...
Svar
5
· Visningar
1 316
Senast: Madick
·
IT & mobiler ... till sina andra vänner (som jag alltså inte känner)?
Svar
3
· Visningar
931
Senast: Marna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈