Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Om jag betalar 35 euro i månaden för ett trådlöst internet (till mitt hus, det är inte trådlöst inne i huset) med en hastighet på 512 k...
IT & mobiler
Ja jag har en film helt enkelt, och på ett ställe är hästen lite söt och jag skulle vilja ha en bild av just den bildrutan. Hur gör man det?
IT & mobiler
För drygt ett år sen gjorde jag egna infopapper för mina råttor och andra djur. Nu tänkte jag göra likadana papper till mina marsvin och...
IT & mobiler
Lite snabb hjälp tack! Råkade trycka på någon knapp så att det som visas på datorn blev väldigt mycket större. Brukar kunna trycka på en...
IT & mobiler
I höst åker jag till Azorerna på praktik i fem veckor. Vi ska jobba med turridning och då vill jag inte direkt släpa med mig systemen :)...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...