Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Tänkte ge mig själv en trådutlösare i julklapp, för att inte riskera att skaka på kameran vid långa slutartider. Men började fundera på...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: karindk60
·
IT & mobiler Försvinner programmet om man tar bort installationsprogrammet efter att programmet blivit installerat? (känner inte för att prova på...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Anettejt
·
IT & mobiler Kan man på något sätt ta reda på lösenordet till sitt trådlösa nätverk eller måste man ringa och fråga om det? Jag knappade ju in det...
Svar
2
· Visningar
1 193
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Jag har fått en ny iPod och när jag kopplade in den i datorn döpte den sig automatiskt till namnet jag hade på min förra (Sandras iPod)...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: niardasp
·
IT & mobiler I julklapp fick jag ett Pilates tränings set. Fick med en cd där det ska finnas övningar. Cdn är mindre än vanliga, 8 cm i diameter. Kör...
Svar
3
· Visningar
1 298
Senast: Oliven
·
S
IT & mobiler Jag vet det finns 100 st kamera trådar men jag blir inte ett dugg klokare när jag läser dom, man har ju alltid egna frågor och egna mål...
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: sodiro
·
S
IT & mobiler Jag befinner mig på andra sidan jorden och saknar kära spotify otroligt mycket! Har nån något bra tips på ett program/en sida där jag...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: Baka_kun
·
F
IT & mobiler Hej, har ett problem som jag länge försökt hitta svaret på. Har sökt på google och kollat på deras hemsida. Det är så att om man...
Svar
0
· Visningar
1 297
Senast: Flubb
·
Q
IT & mobiler Jag funderar på att köpa mig en laptop istället för min gamla stationära, men jag har ingen aning om vad jag borde köpa för någon. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 801
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Klassiker på buke - en katt har promenerat över mitt tangentbord...:cry: # Övre listen döljs - hur får jag fanskapet att ligga stilla...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: meodeo
·
P
IT & mobiler Jag har köpt en ny laptop med Windows 7. Hur jag än letar så hittar jag inte Microsoft Outlook/Express. Det verkar vara Windows Live som...
Svar
7
· Visningar
4 403
Senast: Popfinger
·
IT & mobiler Hej. Är det någon som är haj på Mozilla Firefox och kan förklara för mig hur man kan rensa bort saker man skrivit in i rutor? Tex när...
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: nidron
·
N
IT & mobiler Jag är väldigt okunnig data användare , men för ett bra tag sen slutade skivspelaren på min bärbara dator att fungera och jag vet inte...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: tomten
·
IT & mobiler Nu har jag googlat i mer än en timma så nu frågar jag här istället såhär på självaste julafton. ;) Hårddisken på min laptop har varit...
Svar
1
· Visningar
1 724
·
S
IT & mobiler Ja, när jag kopplar i kameran så syns den inte i "den här datorn", det kommer inte upp ngt fönster med olika alt. ex: Överför filerna...
Svar
12
· Visningar
1 197
Senast: Estivuz
·
IT & mobiler Jag lånar ibland min mammas äldre Bernina-maskin om jag behöver sy något. Har aldrig haft några problem. Men nu har det hänt något...
Svar
12
· Visningar
2 588
Senast: Generalen
·
IT & mobiler Ja, enklare kan det väl frågan inte ställas. Finns det något sätt att se vilka jag ignorerat på Facebook? (inte blockerat alltså, utan...
Svar
10
· Visningar
1 951
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Råkade smälta min pastaslev på plattan idag:o:angel: Hur 17 ska jag få rent den? Försökte med skrapan men den hjälpte inte ett dugg:crazy:
Svar
4
· Visningar
1 468
·
A
IT & mobiler Vilket objektiv ska jag ha om jag vill fota i ett ridhus? Vi har ett Tamron 55-200 4-5,6 som vi fick med kameran när vi köpte den...
Svar
13
· Visningar
1 424
·
IT & mobiler Jag vet inte vad jag ska kalla det, en kompis frågade om ett program man kan ladda ner som gör att man har ett djur som springer runt i...
Svar
9
· Visningar
1 494
Senast: nidron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka