Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Eller närmare bestämt så här. Det kommer från vänstra sidan. Ingen nedsatt prestanda eller dylikt, men det STÖR. Den har gjort så...
Svar
10
· Visningar
3 100
Senast: Riley
·
P
IT & mobiler Jag har en gratis sajt på webs.com. När jag arbetar i albumet med bilderna och skriver blir å, ä och ö ibland konstiga krumelurer. Se...
Svar
7
· Visningar
1 463
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Hur gör jag för att koppla ihop bärbar dator och hemmabiosysten? Vill kunna lyssna på t ex spotify-musik genom hemmabiosystemet så det...
Svar
4
· Visningar
1 148
Senast: tomten
·
IT & mobiler Har en ganska ny Asus, fick den med Windows Vista installerat. Hatar Windows Vista och ska nu köpa Windows 7 istället. Frågan dök...
Svar
1
· Visningar
812
·
IT & mobiler Två frågor som jag skulle uppskatta att få svar på. Om jag förstod det rätt när min bror fixade AVG anti virus till min dator var att...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: meodeo
·
T
IT & mobiler Om det är någon erfaren fotograf som läser den här tråden skulle jag uppskatta hjälp väldigt mycket! =) Just nu har jag kompaktkameran...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: trummex
·
IT & mobiler Jag har en MacBook med OS X och gjorde idag en uppdatering av Safari. Innan har Safari haft en av mig mycket uppskattad funktion...
Svar
3
· Visningar
963
·
IT & mobiler Jag vill ha ett enkelt, gratis filmredigerings program. Jag ska bara sätta ihop massa små filmer till en enda. Så det ska inte vara så...
Svar
4
· Visningar
1 208
Senast: Vintertid
·
IT & mobiler Hur fasen får man in ett filmklipp från yout**e på ens blogg??? Har en vanlig simpel blogg har inte gjort någon extra design eller så i...
Svar
10
· Visningar
1 290
Senast: MaRomer
·
IT & mobiler Jag har precis skaffat fri surf på min mobil. Försöker ladda upp en bild och får varningen att jag befinner mig i ett roamingnät och att...
Svar
1
· Visningar
1 201
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Lysröret i badrummet tänds inte helt, så det blir lite mörkt där. Jag har aldrig behövt byta lysrör förut men vet att det finns nåt som...
Svar
9
· Visningar
32 823
Senast: Rosett
·
T
IT & mobiler Jag känner mig litegrann som Alice i underlandet, dvs helt vilse. Jag har inga fotograferingskunskaper överhuvudtaget men har nu blivit...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Fanzia
·
IT & mobiler Hej. Jag har fått ett problem nu på kvällen. Satt och surfade runt lite på FB när jag blev plötsigt blev "utkastad" :confused: och...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: sandra87_
·
IT & mobiler Jag tänkte köpa mig en digitalkamera har jag tänkt. Såg en annons där det står: Minnestyp (säljs separat) : SD, SDHC, MMC, MMCplus...
Svar
4
· Visningar
2 431
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Minipcn åkte i golvet i veckan och skärmen gick åt helvete, garantin täcker inte. Datorn funkar felfritt med extern bildskärm men det är...
Svar
3
· Visningar
3 071
Senast: Haukur
·
S
IT & mobiler Jag har 3(!) operativsystem installerade i en bärbar dator med windows xp. Hur får jag bort dem?? Det går inte att formatera Dhårddisken...
Svar
9
· Visningar
3 477
Senast: Skogssvamp
·
IT & mobiler Har alltså Photoshop cs3 i min dator och mitt favoritverktyg är Patch Tool. MEN någon inställning är fel, så istället för att fungera...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Spotify är offline trots flera omstarter. Internet för övrigt funkar som det ska. Vad gör jag? Jag vill ha min musik! :eek:
Svar
9
· Visningar
9 622
A
IT & mobiler Jag har letat efter Photoshop på nätet men vart ska man beställa det ifrån? Det finns ju massor utav "data"företag som verkar sälja, men...
Svar
4
· Visningar
1 007
·
IT & mobiler Jag har i misstag dolt 2 av mina facebook-vänner. Jag ser alltså ingenting de gör. Hur får jag dem tillbaka som synliga?
Svar
1
· Visningar
5 581
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka