Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hej allihopa, har lovat en kompis att försöka få till någon fin ram på några bilder hon har tagit på sin pojk som hon därefter vill...
Svar
0
· Visningar
2 028
Senast: Zuzzi
·
IT & mobiler Jag vet att det redan finns trådar om detta ämne, men eftersom de skapades för så länge sedan så skapar jag en ny. Om jag har förstått...
Svar
11
· Visningar
3 599
Senast: moiran
·
IT & mobiler Hej, Jag vill köpa några bilder från ett evenemang via Eq**pe. Bilderna finns att välja på i tre storlekar och därmed tre prisnivåer...
Svar
1
· Visningar
1 395
Senast: nidron
·
IT & mobiler Tänkte köpa en "leksakskamera" till min pojkvän i julklapp, han fotar mkt och det är bara som en kul grej. Han får en "riktig" julklapp...
Svar
10
· Visningar
1 761
Senast: Lily_Sthlm
·
IT & mobiler Jag köpte Melitta Anti Calc i pulverform för att avkalka min kaffebryggare av märket Melitta Café Fun men jag vet inte hur jag ska göra...
Svar
3
· Visningar
27 095
Senast: Enis
·
E
IT & mobiler Jag undrar om någon vet någon sida som liknar farmville där man har en gård och växter och sådant , någon som vet ;)
Svar
4
· Visningar
2 928
Senast: hoppande_fux
·
IT & mobiler Behöver få hjälp. Har gjort en tabell i ett HTML-dokument. Och i tabellcellen har jag infogat en massa text. Så långt allt ok. Men...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Vitsippan
·
IT & mobiler Vet inte om det är rätt forum nu, men i alla fall, katten trampade omkring på tagentbordet och råkade komma åt något så hela den här...
Svar
15
· Visningar
2 091
Senast: Tajger
·
IT & mobiler Jag undrar om det är någon som är med i farm ville. Sök gärna hit då.
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler NU ska jag snart till och baka ut pepparkakorna. Innan dess måste jag få höra vad ni säger om plåtarna på moderna spisar. Till...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: CK
·
IT & mobiler Hej! Min externa hårddisk som innehåller ca 20 000 bilder från de senaste 3 åren har gått sönder (ja, mitt liv har halvt brakat...
Svar
9
· Visningar
1 313
Senast: M-oaa
·
IT & mobiler "Gå in på devices och fyll i ditt mobilnummer", brukar det hetaste tipset lyda. Ja, men det finns ju ingenstans att skriva in numret...
Svar
4
· Visningar
2 092
Senast: Riley
·
IT & mobiler Jag antog att tråden skulle ligga här. Jag har funderat på varför det cirkulerar så mycket virus på internet. Vem håller på med detta...
Svar
19
· Visningar
2 341
Senast: stallone
·
IT & mobiler Min bror har köpt en Mini PC men han tycker att det är jobbigt att inte ha någon CD/DVD läsare. Kan man köpa en sådan? Var kan man hitta...
Svar
3
· Visningar
2 957
Senast: Nallen
·
IT & mobiler På bdb så har rutan hamnat på sniskan, och jag får verkligen inte upp rutan så jag kan knappt svara på kommentarerna eller radera någon...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: astronaut
·
J
IT & mobiler Har just bytt från blogg.se till blogspot.com. Jag behöver dock hjälp med en sak jeanettehansson.blogspot.com Om ni kikar in där...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Som rubriken säger; hur ändrar jag en GIFfil till en jpeg eller jpgfil? En kompis till mej har en bild på sin bilddagbok som är den...
Svar
5
· Visningar
1 145
Senast: _Smulan_
·
IT & mobiler Jag letar efter någon sida där jag kan skapa formulär ungefär som önskelistor på nätet. Jag har hittat många sidor där man skapar...
Svar
2
· Visningar
1 641
Senast: Elektron
·
IT & mobiler jag är total nybörjare på dreamweaver (men inte på photoshop, flash och indesign) och fattar verkligen nästan ingenting av dreamweaver...
Svar
10
· Visningar
2 398
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Är det bara en sladd som behövs för att kunna se datorn i tv:n? Tänkte isf köpa en sån sladd i julklapp till min pojkvän. Är inte...
Svar
6
· Visningar
1 478
Senast: tomten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka