Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vad finns det för enkelt program som man kan redigera filmer i? Alltså sådana filmer man spelar in själv. Tex filmar jag gärna när jag...
Svar
1
· Visningar
938
Senast: AgnetaM
·
IT & mobiler Lång rubrik. Men jag har köpt en nu mobiltelefon då den förra drabbades av akuta, letala krosskador typ :devil: Jag vill ha in musik...
Svar
10
· Visningar
2 016
Senast: Alexandra_W
·
IT & mobiler Har köpt en låt från itunes enbart eftersom jag ville ha den som ringsignal! Men hur tusan går jag tillväga nu? Kan man på nått sätt...
Svar
4
· Visningar
2 037
Senast: tomten
·
J
IT & mobiler Hej! Undrar vad som hände med ungdomssidan stallsmart.nu? Vem var det som hade sidan? Tycker att man ska vara med och påverka och...
Svar
10
· Visningar
2 754
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Väninnan är mycket aktiv i en massa sammanhang. Får med jämna mellanrum problem med outlook express. När jag mailar studsar det och...
Svar
5
· Visningar
2 215
Senast: moiran
·
A
IT & mobiler Antar att det finns folk här som har ritplattor! Jag är själv väldigt frestad till att köpa en, och har väl varit det ett tag, men inte...
Svar
5
· Visningar
1 494
Senast: atmosphere
·
IT & mobiler Hej, skaffade en "ny" dator i helgen som det var Vista installerat på. Har sett att man kan få in klocka, väder etc. på sidan av...
Svar
7
· Visningar
1 921
Senast: KisseNova
·
IT & mobiler satt vid datorn och skrev och rätt som det var slutade touchpaden att fungera *mad* Vad gör jag nu? Vanlig mus fungerar (räddningen)...
Svar
3
· Visningar
3 613
Senast: suisyola
·
IT & mobiler jag ska göra en egen dekal med hjälp av en bild till min transport hade jag tänkt mig och den bilden jag vill använda mig av är i...
Svar
3
· Visningar
1 199
Senast: Petra86
·
IT & mobiler Heeeellp!! Som rubriken säger, hur gör jag? Har laddat ner låtar från itunes men min ipod kan inte ladda ner dom för att de inte är i...
Svar
2
· Visningar
6 042
Senast: tjenixen
·
IT & mobiler Nåt har hänt med mitt internet/dator. När jag öppnar sidan hastannonser.se och ska kolla på annonserna, så ser jag endast bilder, finns...
Svar
7
· Visningar
1 403
Senast: Remix
·
IT & mobiler Ett problem har uppstått!! Har byggt ut gården hemma hos mamma med en exta länga=mitt hus.:D i huset har dom bredband och tv genom...
Svar
3
· Visningar
989
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler ... varför får jag den NU? Är inte det en gammal historia? Sedan någon månad dyker den upp som Windowsuppdatering med jämna...
Svar
9
· Visningar
1 780
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler Sitter nu och har redigerat en hel bunt med bilder i PS Elements 6.0. Har alla bilder öppna längst ner i små miniatyrer men måste jag...
Svar
1
· Visningar
923
·
M
IT & mobiler Jag försöker göra en hemsida med enbart tabeller. Har en tabell där jag gjort en "lista" med startsida etc. och en kolumn där jag vill...
Svar
5
· Visningar
1 503
·
H
IT & mobiler Jag stängde av datorn på start knappen. Nu när jag vill köra igång datorn igen så sätts den på, men sen får jag välja mellan felsäkert...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: Hast-hund
·
IT & mobiler Hittade lustigt nog ingen tråd alls om dem. Jag är lite sugen på att skaffa en mini pc i 3000 kronors- klassen. Finns lite att välja... 2
Svar
24
· Visningar
2 419
Senast: maria85
·
IT & mobiler Ja, alltså den här figuren: :bump: Är det armar eller öron som flaxar? :D
Svar
9
· Visningar
991
Senast: Sarino
·
IT & mobiler Har en film som är filmad stående, dvs på datorskärmen ligger den ner. Går den att vända?
Svar
3
· Visningar
2 508
Senast: ano
·
IT & mobiler Ja, jag har läst i princip alla trådar här på forumet i ämnet. Hur gör man med sina movie maker-filmer när man vill ladda upp på...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: Riley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Fälttävlans-tråden 2025