Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler datorn gick sönder, den lagades. Innan jag kopplade isär allt gjorde jag en karta vart alla sladdar skulle sitta. Inte tillräckligt bra...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Susan
·
IT & mobiler Är ju mycket reklam om mobilt bredband nuförtiden, men hur bra fungerar det egentligen om man bor på landet? långt ifrån en storstad...
Svar
13
· Visningar
1 217
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Jag funderar på att skaffa en extern hårddisk att lagra bilder på. Den bör vara hyfsat stor då bilderna tar rätt mycket plats och jag...
Svar
12
· Visningar
2 315
Senast: Baka_kun
·
IT & mobiler Har försökt leta men kan inte hitta ngt svar, min undran är om VLC är kompatibelt med windows 7 ,är det inte det har ni ngt tips på en (...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: suisyola
·
IT & mobiler Hej! jag hoppas att någon snart bukefalist kan hjälpa mig. När jag är inne på msn så syns inte mina smilies, det blir liksom bara såhär...
Svar
4
· Visningar
2 968
Senast: skuggan_
·
IT & mobiler Hejsan! Jag praktiskt taget bor på pricerunner i min jakt efter en prisvärd laptop, för ca. 5 000kr! tänkte höra om någon har några bra...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Mell
·
IT & mobiler Jag ska köpa ny kamera och vill (förstås) ha en så bra kamera till ett så lågt pris som möjligt. Med ett maxpris på 1500 kronor så är...
Svar
1
· Visningar
1 066
Senast: Generalen
·
IT & mobiler tänkte kolla om någon vet hur detta funkar? Har filmat ett dressyrpass med hästen, med vanlig digitalkamera. Och vill sedan göra en...
Svar
11
· Visningar
2 021
IT & mobiler Min dator bråkar med mig när jag ska installera en skrivare och jag får felkod 0x00000643 När jag googlar på det hittar jag bara att...
Svar
1
· Visningar
2 074
Senast: meodeo
·
W
IT & mobiler Jag söker ett speciellt hästspel som jag spelade för ett par år sedan.. Man kunde välja mellan massor med olika hästar, döpa sin häst...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: GotAsecret
·
L
IT & mobiler Försöker att lära mig javascript, kul när det funkar. Har kört fast. Ska med hjälp av denna kod göra en trekant med "*" och det blir...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Stereo
·
IT & mobiler :o Om man vill göra en tabell typ adressregister och vill att det som står vågrätt, på samma rad hör ihop, men att man kan välja att...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Håller på att ändra om hemma, flytta allt 90 grader. Imorgon ska pappa hjälpa mig hänga om teven på väggen jämte som den hänger på nu... 2
Svar
21
· Visningar
4 615
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 227
IT & mobiler Jag har så många bra bilder på datoren, men jag skulle gärna använda dom mera än jag gör. jag har sett så många fina bildspel på...
Svar
6
· Visningar
2 425
Senast: karindk60
·
IT & mobiler Hur lägger man in bilder från pixbox här så att det inte blir en länk utan att det blir en fin bild i inlägget? Har kunnat förut men...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: Tjôta
·
IT & mobiler Vad har jag tryckt på?? På msn, har jag tryck på någon knapp o kan inte skriva å,ä,ö, eller några tecken alls... ser ut så här när jag...
Svar
7
· Visningar
974
  • Låst
IT & mobiler Känner att det börjar vara dags att ta tag i min hemsida igen. Jag har inte gjort nåt med den på ett tag eftersom jag har kännt att jag...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: gern
·
IT & mobiler HJ\"LP!!! Jag har tryckt p[ n[got s[ g;ra att alla bokst'ver med prickar p[ och andra tecken blir som ni ser... N[gon som kan hj'lpa...
Svar
10
· Visningar
1 210
E
IT & mobiler En handmålad tallrik som jag vill ta motivet från och sedan göra en logga av i Photoshop. Skulle det funka, i så fall hur? Loggan ska...
Svar
3
· Visningar
1 997
Senast: Egonson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka