Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag sitter och räknar och filar lite på en framtidsdröm och har kommit fram till att priset för att skaffa tomten och bygga fastigheten...
Svar
5
· Visningar
5 257
Senast: Breaktown
·
Hemmet Jag ska ha en liten afternoon tea-bjudning för några vänner nästa helg. Jag ska bl.a bjuda på clotted cream - vilket man gör av...
Svar
16
· Visningar
1 939
Senast: lizzie
·
Hemmet Vi har nyligen köpt ett hus och det ska bytas tapeter i alla rum men jag hittar inte en enda som är snygg, eller så är jag för kräsen... 2
Svar
20
· Visningar
5 274
Senast: svea
·
Hemmet Det har visat sig att hyresvärden till den lägenhet som jag och en kompis ska hyra verkar vilja ha hyran svart. De är ett vanligt...
Svar
7
· Visningar
1 627
Senast: lilstar
·
Hemmet Vi har vår tvättstuga i samma plan som kök och vardagsrum, och skulle gärna utnyttja värmen som blir när man torktumlar. Som det är nu...
Svar
3
· Visningar
1 329
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Kanske jag är helt ute nu, men det struntar jag i :D har alltid gillat glasblock och nu när vi ska fixa badrummet är det två väggar som...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: misan
·
Hemmet Våra gamla beiga IKEA-soffor (tomelilla) börjar närma sig katastrofens rand. ;) Slitna, fläckiga och överdragen är tvättade tusen...
Svar
7
· Visningar
2 218
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Hur kan man utnyttja utrymmet vid denna vägg? (Rummet ser helt annorlunda ut idag, ny färg på väggarna och nytt golv mm) Bokhyllan...
Svar
14
· Visningar
1 728
Senast: voltis
·
Hemmet Tänkte måla om hemma. Är lite sugen på att göra någon typ av fondvägg på väggen till höger (med tavlan). Jag hade tänkt mig att måla...
Svar
2
· Visningar
2 858
Senast: Blueberry
·
Hemmet Gamla antika diskmaskinen har gett upp och jag behöver en ny. jag har aldrig haft diskmaskin i hela mitt liv till för ett par år sedan...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Fredag
·
Hemmet Ja, vad syr ni för nånting förutom kläder? Jag är lite nöjd, jag har just slaktat en täckjacka som barnen växte ur får något...
Svar
10
· Visningar
3 542
Senast: cirkus
·
Hemmet Jag måste skaffa ett nytt överkast, eftersom katterna sätter jordiga tassavtryck på det. Behöver alltså tvätta det flera gånger i...
Svar
6
· Visningar
1 609
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Ja, frågan är där! Hur ser era bord ut till vardags? Både köksbord och soffbord. Fruktskål? Ljus? Blommor? Allt möjligt? Ingenting? :D... 2
Svar
32
· Visningar
9 454
Senast: Narcissa
·
Hemmet Våran kran till badkaret gick sönder igår. Den går inte att stänga av utan det bara rullar på när man försöker stänga av. Vi har provat...
Svar
4
· Visningar
6 827
Senast: FadeAway
·
Hemmet Vi funderar på att bygga om lite i vårt lilla hus. Vi har möjlighet att göra ett barnrum på 2.20 * 2.60 på ovanvåningen. Det är 2.10...
Svar
4
· Visningar
1 708
Senast: pulkaskurk
·
Hemmet Vi funderar på att lägga in någon form av stengolv i hallen som ska tåla alltfrån snöslask till lera och så har vi vedkaminen så det...
Svar
6
· Visningar
2 525
Senast: lady_vip
·
Hemmet Någon som vet vart man kan få tag på golvtrall, billigt? Tänke ha inne i badrummet... :)
Svar
0
· Visningar
686
Senast: grafit
·
Hemmet Min hyresvärd tycker att det är ok att det står vatten dygnet runt under badkaret, visst har det påverkat fuktspärren men vadå. Nu har...
Svar
7
· Visningar
6 277
Hemmet Jag skulle gärna vilja köpa hus, men jag är helt novis på det. Jag äger just nu min andra BR, så lite koll på lån har jag. Men det är... 2
Svar
25
· Visningar
3 660
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Är helt svettig (och vansinnig) efter en brottningsmatch med skruvarna till gångjärnen i ett gammalt skåp. Hur i älgvete ska jag få... 2
Svar
21
· Visningar
3 273
Senast: avslutat medlemskap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka