Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad menas det med att ett dörrhandtag har ett visst utsprång? Om ett befintligt handtag på en dörr har utsprång 54 mm, betyder det...
Svar
2
· Visningar
7 217
Hemmet Vi flyttar till nytt snart och jag gillar inte handtagen i köket, tycker att de är för klumpiga. Helst skulle jag ha velat ha en...
Svar
6
· Visningar
3 732
Hemmet Hjälp en ovetande, tack! Skulle någon vilja förklara, på ett enkelt sätt, vad taxeringsvärde och fastighetsskatt har för samband...
Svar
3
· Visningar
1 663
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Bergvärmen jobbar järnet just nu. Det är 23 grader inne men inget varmvatten i kranen. Det står stopptemp 51 grader, nuvarande temp...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: Madick
·
Hemmet Jag har fått för mig att jag nog behöver byta ut min soffa... Den är närmare 20 år gammal och håller ihop efter att man gott loss med...
Svar
9
· Visningar
4 365
Senast: Piquer
·
Hemmet Ja hur gör man rent praktiskt? vi har funderat på sälja vårt hus då det är för litet när man har 2 barn. Vi har hittat ett som vi vill...
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Chambery
·
Hemmet Vi har nu inrett vårt lilla hus, som är tänkt att användas som läger- och kursboende. Inredningen är en blandning av gammal, nytt...
Svar
12
· Visningar
1 631
Senast: via
·
A
Hemmet Jag har skummat igenom golvvärmens för och nackdelar inför mitt nybygge, jag hade ju bestämt att ha golvvärme i betongplattan men efter... 2
Svar
31
· Visningar
17 591
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Nu börjar det äntligen bli dags att börja planera badrummet! Men det är ju så många beslut!! Först och främst såklart - matta eller... 2
Svar
27
· Visningar
4 660
Senast: Breaktown
·
Hemmet En vän till mig köpte för inte sålänge sedan ett nybyggt hus. Stort, fräscht, designerinrett för en rätt saftig prislapp. Det enda...
Svar
19
· Visningar
7 018
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag och min man äger ett hus som vi egentligen trivs jättebra i :love:! Läget och omgivningarna är underbara, har knappt några grannar...
Svar
5
· Visningar
2 719
Senast: attheedge
·
Hemmet Ska flytta till en ny lägenhet och jag skulle gärna vilja hänga upp någon fin tavla med häst/hästar på väggen. Har letat lite men hittar...
Svar
7
· Visningar
1 249
Senast: Sorbe
·
Hemmet Har rätt okej köksluckor, rent form och utseendemässigt. Men de är SÅÅ tråkiga i färgen, hade så klart velat haft helt nytt i köket...
Svar
9
· Visningar
1 564
Hemmet Kan inte ni berätta och visa bilder på vad ni har för gardiner i era hem? Köket, vardagsrummet, sovrummet? Jag är nyinflyttad och har...
Svar
16
· Visningar
3 392
Senast: cirkus
·
Hemmet Ni minns denna tråden kanske? -> http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1134933&highlight=badrum Vi är nu inflyttade i vår... 2
Svar
38
· Visningar
8 291
Senast: Lajke
·
Hemmet Hej! Funderar på att byta ut vår torktumlare och köpa en kombinerad tvätt/tork istället. Får då möjlighet att tvätta två maskiner...
Svar
8
· Visningar
7 398
Senast: captain
·
Hemmet Japp, dagens i-landsproblem kommer här! Jag bor med sambo och en katt i ett hus på ca 120 kvm. Huset hyr vi av min sambos mor, och...
Svar
19
· Visningar
2 288
Senast: zassoo
·
Hemmet Har köpt lådhurtsen Helmer i metall - och får inte ihop den... Det ska säga KLICK när man sätter fast två metallpinnar i botten -...
Svar
6
· Visningar
1 033
Hemmet Nu har jag äntligen lyckats ta lite kort på min lägenhet. Jag har renoverat endel då lägenheten hade hemska tapeter innan (babyrosa, och... 2
Svar
22
· Visningar
5 543
Senast: Winni
·
Hemmet Jag kom på att jag skulle vilja ha ett porträtt av min häst, helst i blyerts. Är det någon som vet vart man kan vända sig för att få...
Svar
4
· Visningar
2 196
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka